قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه گل خامه زن دستی 0.5 لیتری

روش کار این ابزار بسیار ساده و کیفیت خروجی خامه در این کالا کاملا مناسب است . با داشتن این ابزار خامه ای با طعم و کیفیت عالی را روی نوشیدنیهای سرد و گرم میزنید. این گل خامه زن با کپسولهای گاز مخصوص خود کار میکند ، به این روش که خامه قنادی را داخل مخزن ابزار ریخته و بعد از بستن درب کپسول را در خشاب قرادداده ومحکم میبندیم تا تا محتوات کپسول وارد مخزن بشود .سپس پوکه کپسول را خارج میکنیم و بعد از چند بار تکان دادن مخزن و قرار دادن سری دلخواه خود آماده استفاده است.

گل خامه زن برای شکل دادن به خامه برای روی بستنی، شیرینی، قهوه استفاده می شود. خامه فرم گرفته تا خط مشخص شده داخل مخزن ریخته می شود. قسمتی از مخزن برای هوا باید خالی باشد. کپسول را داخل قسمت مخصوص آن قرار داده و با فشردن اهرم از آن استفاده می شود. هر کپسول برای یکبار استفاده از حجم کامل مخزن کافی می باشد.
این دستگاه جهت فرم دادن خامه به صورت خنک و خوشمزه بر روی انواع کیک ها ، شیک ها ، وافل ها ، بستنی ها و غیره میباشد.

این دستگاه یکی از پرطرفدار ترین تجهیزات کافی شاپ ها و لوازم آشپرخانه می باشد، که طرز استفاده آن بسیار راحت است.

محتویات درون محصول:
یک عدد فرچه نظافت
سه عدد سری

دستگاه گل خامه زن دستی 0.5 لیتری

مهم ترین ویژگی های این محصول عبارتند از:

خامه کم چرب را میتوان در این دستگاه استفاده کرد اما باید بطور مرتب آن را تکان دهید تا قوام خامه حفظ شود.
هرگز درب را زمانی که واحد تحت فشار است از بطری جدا نکنید. دستگاه را عمودی نگه داشته و با فشار دادن دکمه رها ساز فشار را از ان خارج کنید تا تمام فشار آزاد شود.
دارای پیستون متحرک برای شستشوی آسان
این مدل مناسب برای تهیه خامه سرد می باشد.
تبدیل نیم لیتر خامه یا خامه قنادی به خامه زده شده ی لطیف و سبک دو برابر روش های دیگر
مناسب برای تهیه خامه خالص، خامه طعم دار و دسرهای خوشمزه
درپوش از جنس استیل ضد زنگ با محافظ سیلیکونی
در سری این دستگاه محافظ سیلیکونی که به دریجه استیل متصل است وجود دارد و اجازه می دهد که خامه زده شده به راحتی خارج شو تا بر روی انواع کرم ها، دسر ها و نوشیدنی ها اضافه شود.
برای اینکه طرح ها زیبا و خلاقانه ای بر روی انواع نوشیدنی ها و دسرها ایجاد شود هر کدام از این دستگاه های گل خامه زن دارای سه عدد سری می باشند.
این دستگاه دارای برس مخصوص شستشو می باشد که به راحتی می توان تمام قسمت ها را با استفاده از آن تمیز کرد.
در فریزر نگه داری نکنید.
جنس بطری استیل با کیفیت بالا و ضدزنگ.

ویژگی های محصول

  • جنس بدنه : استیل ضد زنگ,
  • گنجایش مخزن : 0.5L,

source: خرید دستگاه کف رن و خامه ساز قهوه

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

وافل ساز صنعتی VERLY-HF

وافل یکی از مشهورترین صبحانه های ملل است. وافل به عنوان دسر نیز سرو می شود اما در اصل صبحانه کامل و خوشمزه ای است که ظاهر بسیار جذابی دارد. وافل در واقع خمیری است که بین دو صفحه مخصوص پخته می شود.
وافل را با شکلات نوتلا ، عسل و کره و گاهی با انواع مربا و مارمالاد سرو می کنند و ومعمولا یکی از بخش های صبحانه هتل ها است.

دستگاه وافل ساز دستگاهی است که نوعی کیک با اشکال مختلف که به آن وافل یا ویفر می‌گویند، به وسیله آن تهیه می‌‌شود.

به دلیل محبوبیت زیاد و همچنین قیمت مناسب دستگاه وافل‌ساز و تنوعی که دستور پخت وافل دارد جای خالی آن در کافی شاپ ها احساس می‌شود. به خصوص که با استفاده از دستگاه وافل‌ ساز می‌تواند طیف وسیعی از منو‌ها را برای صبحانه یا میان وعده و عصرانه ارائه دهد. گنجاندن وافل که یکی از پرطرفدارترین آیتم های غذایی روز دنیا می‌باشد در منوی کافی شاپ کافه یا رستوران شما، میتواند درآمدتان را به نحو چشمگیری افزایش دهد.

وافل ساز صنعتی VERLY-HF

مشخصات دستگاه وافل ساز VERLY:
دارای صفحات داغ عمیق جهت پف دادن به وافل است.
بدنه ی دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ
دارای لامپ نشانگر آماده بکار بودن دستگاه
تنظیم و کنترل دما تا 280 درجه
دارای گرم کننده های لوله ای در صفحات بالا و پایین باعث می شود حرارت بصورت دایره و به طور یکنواخت پخش شود.
دارای سیستم جلوگیری از سرریزنمودن است .
دارای صفحات نچسب که وافل به راحتی از آنها جدا می گردد.
قدرت دستگاه 1200W
خروجی 25-30 عدد در ساعت

اندازه ی مناسب و طراحی کارآمد، وافل ساز صنعتی VERLY-HF را تبدیل به یک ابزار انعطاف پذیر برای کسب درآمد می کند همچنین کارکردن با آن را آسان نموده است.

ساخت چین

وافل ساز صنعتی VERLY-HF

ویژگی های محصول

  • جنس بدنه : استیل ضد زنگ,
  • توان مصرفی : 1200W,
  • ابعاد : 250*430*250 mm,
  • شکل وافل : دایره ای,
  • تعداد وافل : 25-30 وافل در ساعت,
  • جنس صفحه : تفلون,

source: قیمت وافل ساز صنعتی VERLY-HF

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

آسیاب قهوه پاکت دار LD-018

از آسیاب‌های قهوه اتوماتیک و نیمه صنعتی به حساب می‌آید که با کیفیت ساخت بسیار بالا و امکان انتخاب درجه آسیاب، از گریندرهای حرفه‌ای و مناسب برای استفاده در کافه ها به حساب می‌آید. از ویژگی‌های اصلی این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- طراحی قیف با مواد درجه یک است که تغییر شکل نمی‌دهد و نمی‌شکند.
2- تنظیم دقیق درجه آسیاب با دقت بالا و مجهز به درجه برای تنظیم زبری و نرمی پودر قهوه
3- همراه با طراحی مناسب خروجی برای خروج بهتر قهوه آسیاب شده
4- لرزش کمتر همراه با بدنه مقاوم
5- سیستم تهویه‌ای مناسب برای هوای ورودی و خروجی
6- طراحی منحصر به فرد پاکت دستگاه جهت از بین نرفتن عطر و رایحه‌ی قهوه در هنگام آسیاب کردن
7- استفاده از مواد مقاوم در بدنه
8- طراحی ارگونومیک
ساخت : چین

داشتن این دستگاه، خیالتان از بابت داشتن یک آسیاب قهوه با کیفیت و مدرن آسوده باشد همچنین شما دارای یک آسیاب با دوام و کارایی بسیار بالا و بسیار کم صدا هستید.

آسیاب قهوه پاکت دار LD-018

ویژگی های محصول

  • جنس بدنه : فلز و پلاستیک,
  • جنس تیغه : فولاد ضد زنگ,
  • گنجایش مخزن : 500gr,
  • توان مصرفی : 200W,
  • ابعاد : 430*140*230 mm,
  • رنگ محصول : قرمز,

source: قیمت آسیاب قهوه نیمه صنعتی پاکت دار LD-018

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قهوه ساز سایفون بوئینگ تکنیکا – 3 فنجان

دم‌کردن قهوه‌ی سایفون بسیار هیجان‌انگیز است. محصول قهوه‌ی سایفون می‌تواند را میتوان در رده قهوه های باکیفیت رده بندی نمود چون کنترل همه چیز برعهده‌ی فرد استفاده‌کننده است که می‌تواند با آموزش و آزمون و خطا دقیقا همان قهوه‌ای را دم کند که می‌پسندد.می‌توانید قهوه‌ی خوش‌مزه‌ای بخورید و با هیجان دم کردن قهوه با این دستگاه خود و مهمان‌هایتان را سرگرم کنید.

قهوه ساز سایفون بوئینگ تکنیکا – 3 فنجان ( وکیوم پات ) یکی از قهوه‌ساز‌های نسل سوم است که به علت شیوه دم‌آوری قهوه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.جنس بدنه این قهوه‌ساز از شیشه مقاوم در برابر حرارت است که شما می‌توانید مراحل دم شدن قهوه را ببینید و از آن لذت ببرید. قهوه ی دم شده به وسیله قهوه ساز سایفون بسیار لطیف، شفاف با عطری فراوان و طعم لذیذ است.

مشخصات قهوه ساز سایفون 3 کاپ

سایفون کافی 1 عدد

چراغ الکلی 1 عدد

قهوه ساز سایفون بوئینگ تکنیکا – 3 فنجان

قاشق 1 عددمخزن شیشه بوروسیلیکاتی 3 فنجان 1 عددسایفون به شما تجربه ای شور انگیز در زمان احساس رایحه ها و بو های مختلف قهوه خواهد بخشید با قهوه ساز سایفون شما در زمان دم کردن قهوه کنترل و نظارت کاملی در روند دم کردن قهوه خواهید داشت و همچنین تعیین طعم و مزه ی قهوه بر عهده و در دستان شما خواهد بود دقت کنید که هرچه بیشتر در کارکردن با سایفون مهارت پیدا کنید در آینده می توانید قهوه مورد نظر و دلخواه خودتان را دم کنید با همان ویژگی ها و عطر دلخواهی که همیشه در ذهنتان بوده است.

دستگاه قهوه ساز سایفون جزو قهوه ساز های وکیومی (سیستم خلا) شناخته می شود این سیستم تقریبا از سال 1970 میلادی تا امروز توسط رستوران ها وکافی شاپ های استفاده شده ولی در کل تاریخچه آن به زمان بسیار قبلتری می رود در حال حاضر با توجه به گسترش فوق العاده صنعت قهوه در دنیا مورد توجه بیشتر قهوه دوستان و باریستا ها و متخصصان قرار گرفته.

چرا شیشه بوروسیلیکات در دستگاه قهوه ساز سایفون ؟ دستگاه دو حباب دارد و قهوه‌ی محصول نهایی حاصل فشار بخار و خلاء است. این‌که چقدر قهوه لازم است و برای چه مدت باید دم بکشد، به خیلی چیزها بستگی دارد.بوروسیلیکات یک نوع ظرف ازمایشگاهی می باشد که به دلیل ضریب انبساط بالا و همچنین مقاومت بالا در صنایع مختلف قابل استفاده می باشد.

در میان عامه مردم بوروسیلیکات به پیرکس شهرت دارد خاصیت شیشه های بوروسیلیکات این است که در زمان گرم کردن و حرارت دادن خطر شکستن آنها نسبت به بقیه ظروف شیشه بسیار اندک است و تا دمای 500 درجه سانتی گراد می توان به آنها حرارت داد. این خصوصیت باعث شده بهترین انتخاب در سیستم خلا قهوه ساز های سایفون باشد همچنین امکان خراب شدن در مرور زمان نسبت به دیگر شیشه ها بسیار کمتر بوده که دلیل این امر استفاده از ترکیبات خاص شیمیای در زمان تولید این شیشه هاست.

قهوه ساز سایفون بوئینگ تکنیکا – 3 فنجان

ویژگی های محصول

  • جنس بدنه : شیشه و فلز,
  • گنجایش مخزن : 360ml,
  • جنس مخزن : شیشه,
  • فیلتر داخلی : دارد,
  • لوازم جانبی : پیمانه قهوه, فیلتر و چراغ الکلی,
  • سایر مشخصات : دارای محفظه حرارتی فیتیله سوز الکلی, قهوه ساز سایفون دارای بدنه فلزی و دو مخزن از جنس پیرکس, یک پیمانه برای قهوه, یک فیلتر فلزی با رویه پارچه ای فنر دار,

source: قهوه ساز سایفون بوئینگ تکنیکا – 3 فنجان

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

اسپرسو ساز جمیلای مدل Gemilai CRM3605

اسپرسوساز Gemilai CRM3605 یک دستگاه حرفه‌ای و نیمه صنعتی محسوب می‌شود. این مدل امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد.

اسپرسوساز Gemilai CRM3605 از یک گروپ دبل شات تشکیل شده و دارای یک پرتافیلتر تکی است و به‌طور کلی می‌تواند دو فنجان قهوه را به‌ صورت همزمان آماده مصرف کند.

این دستگاه دارای توان مصرفی 1450 وات و فشار بخار 15 بار است. این مدل مجهز به خروجی بخارمتحرک و قابل تنظیم جداگانه با کارایی آسان و راحت است. نازل آب جوش جداگانه امکان تهیه نوشیدین های گرم و متنوع را برای شما فراهم می کند.

اسپرسوساز Gemilai CRM3605 با ارتفاع مناسب و سینی مخصوص امکان استفاده از لیوان‌های کوتاه و بلند را به‌ راحتی برای شما ممکن کرده است.

وجود ثانیه شمار دیجیتال در اسپرسوساز Gemilai CRM3605 امکان محاسبه زمانی برای تنظیم غلظت اسپرسو خروجی مصرف کننده را فراهم میکند.

صفحه گرم نگهدارنده از دیگر ویژگیهای کاربردی و مهم این محصول است که با استفاده از آن می توانید فنجان را برای مدت بیشتری گرم نکه دارید و از سرو یک اسپرسو مطبوع بیشتر لذت ببرید.

اسپرسو ساز جمیلای مدل Gemilai CRM3605

ویژگی های محصول

  • جنس بدنه : استیل ضد خش و پلاستیک مقاوم,
  • ابعاد : 280*300*330 mm,
  • کلید آبجوش : دارد,
  • کلید اسپرسو : دارد,
  • سینی چکه گیر : دارد,
  • گنجایش مخزن : 1.7L,
  • پرتا فیلتر صنعتی : دارد,
  • فشار بخار : 15Bar,
  • نمایشگر زمان : دارد,
  • توان : 1450W,
  • سیستم گرم کردن فنجان : دارد,
  • خروجی آب مستقل : دارد,
  • نمایشگر فشار : دارد,
  • سایر مشخصات : قابلیت تنظیم اتوماتیک و دستی, کلید جداگانه بخار-آب جوش و آب جوش, گروپ دبل شات, گروپ سایز 58,

اسپرسو ساز جمیلای مدل Gemilai CRM3605

source: اسپرسو ساز نیمه صنعتی جمیلای مدل نشانگر زمان  Gemilai CRM3605

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni CRM3005E

اسپرسوساز Barni CRM3005 یک دستگاه حرفه‌ای و نیمه صنعتی محسوب می‌شود. خرید اسپرسو ساز بارانی امکانات متنوع و بسیار کاربردی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد.

اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه ها است اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni دارای پمپ فشار 15 بار و اجزا داخلی و لوله های بخار از فولاد ضد زنگ و قدرت 1450 وات می باشد .

اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni CRM3005E دارای مخزن جداگانه آب با گنجایش 1.7 لیتری طراحی عالی یک دستگاه پر قدرت و کاملاً کاربردی برای مصارف خانگی و یا کافه ها مناسب می باشد .

اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni یکی از بهترین لوازم اشپزخانه و تجهیزات کافی شاپ ها می باشد که با دارا بودن پمپ با قدرت فشار 15 بار جنس بدنه از فولاد ضد زنگ مرغوب قدرت دستگاه 1450 وات و قدرت دم آوری 16 کاپ اسپرسو، سبب می شود تا این دستگاه از قدرت لازم برای درست کردن بهترین قهوه های اسپرسو برخوردار باشد.

سیستم CREMA ایتالیا شامل یک فیلتر فولاد ضد زنگ حرفه ای تک لایه، برای دستیابی به یک قهوه ی استاندارد منحصر به فرد به طوری که پودر قهوه به طور کامل اشباع شده و تمام اسانس های قهوه استخراج می شود.

اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni CRM3005E دارای عملکرد تولید بخار حرفه ای به علت داشتن نازل بخار تخصصی و حرفه ای برای تولید فوم عالی.

پمپ ایتالیایی با فشار 15 بار به شمار این امکان را می دهد که بهترین عصاره را از قهوه بگیرید.
اگر دستگاه در عرض 15 دقیقه هیچ عملیاتی نداشته باشد، به طور خودکار خاموش آغاز می شود. اگر میخواهید دوباره کار کنید، کلید را برای بازگرداندن قدرت فشار دهید.

اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni CRM3005E

مشخصات دستگاه:

1- جنس بدنه از فولاد ضد زنگ مرغوب
2- فضا برای گرم کردن فنجان قهوه بالای دستگاه
3- دارای سیستم دما NTC، کنترل دقیق درجه حرارت آب از هر عملکرد
4- حفاظت از فشار خودکار
5- دارای گروپ دبل شات
6- دارای دو عدد پرتا فیلتر صنعتی
7- تمپر پلاستیکی سایز 58
8- گروپ سایز 58
9- دارای منحول بخارمتحرک و قابل تنظیم جداگانه با کارایی آسان و راحت
10- قابلیت تنظیم اتوماتیک و دستی
11- کلید جداگانه بخار-آب جوش و آب جوش
12- دارای مخزن جداگانه آب با گنجایش 1.7 لیتری متحرک برای شستشو و پر کردن آسان
13- دارای فرچه تمیزکاری پیمانه و تمپر
14- قدرت دستگاه 1450 وات و قدرت دم آوری 16 کاپ اسپرسو

اسپرسوساز نیمه صنعتی بارنی Barni CRM3005E

source: اسپرسوساز بارنی مدل Barni CRM3005E

 

  • کورش نیکزاد