قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید قهوه ساز v60

لذت دم کردن قهوه با قهوه ساز های دستی و پخش شدن عطر قهوه در فضا از تجربه های فوق العاده ناب می باشد. قهوه ساز های متنوع زیادی در بازار هستند که می توانند این حس دوست داشتنی را به وجود آورند که یکی از آنها قهوه ساز V60 است.

در ابتدا دانه های قهوه را با آسیاب قهوه با درجه متوسط آسیاب می کنیم. معمولا ۲۰ گرم قهوه آسیاب شده، بهترین مقدار پودر قهوه برای این قهوه ساز می باشد. ما توصیه می کنیم دانه های قهوه را قبل از آماده کردن قهوه آسیاب کنید. تا جایی که انکان دارد از خرید پودر قهوه آماده و یا از قهوه هایی که از زمان آسیاب شدن آنها مدتی می گذرد خودداری کنید.

سپس فیلتر کاغذی را در قوری V60 به درستی قرار می دهیم و بر روی آن آب جوش می ریزیم. این کار هم باعث می شود فیلتر تمیز شود و هم فیلتر بهتر در قوری قرار بگیرید.

بعد از انجام این کار، V60 را بر روی فنجان مدنظر قرار داده و قهوه های آسیاب شده را به داخل قوری می ریزیم. حال آب جوش را با قهوه ها اضافه می کینم اما به میزانی که همه پودر قهوه خیس شود.

زمانی که بر روی سطح پودر قهوه حباب های ریزی ایجاد شد، باقی مانده آب جوش را به صورت دورانی و به آهستگی به قهوه اضافه می کنیم. این بار آب جوش باید تقریبا تا لبه قوری برسد. در این مرحله عصاره گیری اصلی از قهوه شروع می شود و دیگر آب به آن اضافه نمی کنیم.

اجازه می دهیم آب تماما از پودر قهوه گذر کرده و به درون فنجان ریخته شود. بعد از گذشت چند دقیقه این کار انجام شده و قهوه ی خوشمزه ما آماده شده و می توانیم آن را میل کنیم.

source: خرید قهوه ساز v60

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

کاپوچینو آماده

کاپوچینو از نوشیدنی های بسیار خوشمزه و دوست داشتنی قهوه است. برای تایید این گفته کافی است به کافی شاپ ها سر بزنیم. در کافی شاپ ها خرید کاپوچینو، از پر سفارش ترین نوشیدنی های گرم به خصوص قهوه می باشد.

علاقه افراد به این نوشیدنی به حدی زیاد بود که برندهایی شروع به تولید کاپوچینوی آماده گرفتند. مانند برند کاپوچینو ترابیکا(Torabika)، کاپوچینو گود دی(Good Day)، کاپوچینو نسکافه(Nescafé)، کاپوچینو مولتی کافه(Multi cafe)، … .

اگرچه هستند افرادی که مزه و طعم کاپوچینوهای آماده را دوست ندارند. این افراد ترجیح می دهند، خودشان کاپوچینو آماده کنند. با خرید اسپرسو ساز این مشکل برطرف شده است. اما کاپوچینو را تنها با دستگاه اسپرسو ساز نمی توان درست کرد. بلکه بدون داشتن اسپرسو ساز هم می توان این نوشیدنی دلچسب را درست کرد.

برای آماده کردن کاپوچینو در خانه و بدون نیاز به خرید دستگاه اسپرسو ساز، به ابزار ساده ای نیاز دارید. بهتر است برای این کار دانه های قهوه را خریداری کرده و خودتان آنها را آسیاب کنید.

پس در ابتدا دانه های قهوه را با ریزترین درجه آسیاب قهوه، آسیاب کنید. سپس با کمک قهوه جوش های روگازی یا همان موکاپات ها، شروع به درست کردن قهوه می کنید.

نکته: چون نحوه عصاره گیری از قهوه در اسپرسو ساز و موکاپات تشابه زیادی دارد، به قهوه موکاپات اسپرسو هم گفته می شود.

در مرحله بعد شیر پرچرب را گرم می کنیم. توجه داشته باشید که شیر را باید قبل از به جوش آمدن از روی حرارت برداشت. سپس همزن های کوچک دستی را در ظرف شیر قرار می دهیم.با این کار شیر حالت کِرم طور به خود می گیرد. بعد از گذشت چند ثانیه و افزایش حجم شیر، همزن را به سطح شیر آورده تا بر روی سطح آن کف تولید شود. اصطلاحا به این کف، کف شیر گفته می شود.

بعد از این مرحله شیر را آرام به فنجان اسپرسو اضافه می کنیم، و بعد از آن کف شیر را بر روی قهوه می ریزیم.

source: کاپوچینو آماده

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

اسپرسو ساز مباشی

در زمان خرید اسپرسو ساز، مباشی نامی است که بسیار زیاد به آن بر می خورید. زیرا هم دستگاه های متنوعی دارد و هم این دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اسپرسو ساز مباشی یکی از آنها می باشد.

با گشت کوتاهی در بازار نام مباشی را تنها بر روی دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز ها نمی بینید. مباشی برند معتبری است که علاوه بر انواع قهوه ساز، محصولات برقی و خانگیه متعددی را تولید می کند.

شرکت مباشی در سال ۲۰۱۲ به صورت رسمی در کشور ژاپن به ثبت رسید. اما دفتر اصلی آن در دبی قرار دارد. شعار و هدف اصلی این شرکت تولید محصولات الکتریکی با بالاترین کیفیت برای رضایت مشتری می باشد.

به همین دلیل شرکت مباشی افزون بر توجه به کیفیت بالا، کالاهایی را تولید کرد که خدمات بیشتری را در اختیار مشتری قرار می داد. همچنین از نظر ظاهر، جذابیت بیشتری برای مشتری داشت.

بر اساس همین شعار و عملکرد شرکت مباشی محبوبت روزافزونی را بدست آورد. به حدی که لاین تولید محصولات آن بسیار متنوع می باشد.

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات مباشی، قهوه ساز و اسپرسو ساز های این برند می باشند. زیرا هم ظاهر زیبایی دارند و هم قهوه ای بسیار خوشمزه آماده می کنند.

در زیر انواع اسپرسوساز های مباشی را ذکر کرده و دو نمونه از بهترین های آنها را بررسی کرده ایم.

بدون شک اگر عاشق قهوه اسپرسو هستید و یا عادت دارید به صورت روزانه قهوه میل می کنید، اسپرسو ساز های مباشی می توانند گزینه ایده عالی باشند.

source: قیمت اسپرسو ساز مباشی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

خرید قهوه

در دنیای امروز و با رشد سریع صنعت قهوه، تنوع در نوشیدنی های قهوه و خرید دانه قهوه بسیار زیاد شده است. اما قدیمی ترین نوع دان قهوه که با گذشت چندین سده و با روی کار آمدن رقیب های قَدَر، همچنان بازار دانه قهوه دنیا را در دست دارد، قهوه برزیل می باشد.

یکی از موثر ترین عوامل برای رشد قهوه باکیفیت، وجود آب و هوای مناسب می باشد. کشور برزیل با داشتن آب و هوای ایده آل، از بهترین مکان ها برای کشت قهوه بوده و هست. علاوه بر این درخت قهوه یک گیاه بسیار حساس می باشد، به خصوص نوع روبستای قهوه. به همین دلیل نباید در کنار گیاهان دیگر باشد که آفت بگیرد.

برزیل با داشتن مزارع بزرگ و پهناور در سطح کشور، به راحتی از پس این مورد برآمده است. قهوه برزیل به دلیل داشتن ویژگی های طعمی خاصش، پراستفاده ترین نوع قهوه می باشد. به ویژه برای درست کردن قهوه با اسپرسو ساز.

ویژگی های قهوه برزیل

در برزیل دو نوع قهوه کشت می شود. ویژگی های قهوه برزیل عبارت اند از:

 

  • اسیدیته نسبتا کم
  • عطر زیاد
  • طعم آجیلی، شکلاتی و کارملی شیرین و تا حدودی تلخ
  • کافئین کم تا متوسط
  • میزان رست میدیوم

 

source: قهوه روبستا برزیل

  • کورش نیکزاد