قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید قهوه

نوشیدن قهوه به همراه صبحانه یا به محض بیدار شدن از خواب، برای بسیاری از افراد به یک برنامه روتین تبدیل شده است. روشن کردن قهوه ساز اولین کارِ این افراد بعد از بیدار شدن است. از این گذشته بسیاری از کارشناسان نوشیدن یک فنجان قهوه به خصوص در اوایل صبح را به اکثر افراد توصیه می کنند.

قهوه به دلیل دارا بودن خواص مفید، کافئین و طعم دلنشین و جذاب، از نوشیدنی های پرمصرف در طول روز در دنیا می باشد.

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه، ۱-۲ ساعت بعد از بیدار شدن از خواب تا حدود ساعت ۶ عصر می باشد. زیرا با بیدار شدن از خواب سطح هورمون کورتیزول در بالاترین حد خود قرار می گیرد. هورمون کورتیزول باعث افزایش هوشیاری می شود. درنتیجه کافئین موجود در قهوه عملا تاثیری بر روی میزان انرژی شما ندارد.

علاوه بر این نوشیدن قهوه با معده خالی عملِ توصیه شده ای نمی باشد. زیرا قهوه به دلیل داشتن دانسیته، باعث افزایش ترشح معده می شود. به همین دلیل معده را تحریک کرده و احتمال به وجود آمدن ورم معده، سوزش‌معده‌ یا حتی زخم معده وجود دارد.

خوردن قهوه در هنگام شب و چند ساعت قبل از خواب اصلا توصیه نمی شود. زیرا به دلیل کافئین بالایی که دارد، باعث ایجاد اختلال در خواب می شود. به خصوص اگر دچار کم خوابی یا بی خوابی هستید.

بنابراین زمان هایی که نباید قهوه بخوریم ۱-۲ ساعت بعد از خواب و چند ساعت قبل از خواب می باشد. مابین این ساعت ها می توانید به اندازه مجاز و دلخواهتان قهوه بنوشید.

درنهایت با خرید اسپرسو ساز باکیفیت همیشه یک فنجان قهوه خوشمزه، گرم و دلنشین آماده دارید.

source: بهترین زمان خوردن قهوه اسپرسو

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

خرید اسپرسو ساز

از جمله ویژگیهای این مدل اسپرسو ساز زیگما داشتن موتور با فشار ۱۵ بار و ظرفیت ۸۵۰ وات قدرتمند ایتالیایی میباشد که باعث شده قهوه خروجی دارای کرمای با غلظت عالی باشد. و همچنین دارای بخار خروجی فوق العاده قوی میباشد اسپرسوساز زیگما مدل RL-850 مجهز به پیچ تنظیم بخار میباشد که امکان تهیه فوم شیر با غلظت های متفاوت را با تنظیم بخار خروجی فراهم می آورد.

اسپرسوساز زیگما مدل RL-850 دارای صفحه گرم نگهداره فنجان است که به شما کمک می‌کند تعداد بیشتری فنجان قهوه را پیش گرم کنید و از نوشیدن یک فنجان اسپرسو خوب لذت ببرید. اسپرسوساز زیگما مدل RL-850دارای دو فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ میباشد و پرتا فیلتر آن به نحوی طراحی و ساخته شده است که با وزن مناسب و بیشتر از پرتافیلتر های دستگاه های مشابه خانگی و متریال مرغوبتر، عصاره گیری کامل، قهوه اسپرسوی پرخامه و غلیظی را به شما تحویل میدهد. دستگاه اسپرسو ساز زیگما مدل RL-850 مناسب برای مصارف خانگی ، محل کار ، سوپرمارکت ها، کافی شاپ های کوچک و مکانهای مشابه است.

اقلام همراه این دستگاه سبد تک و دبل ، تمپر و پیمانه پلاستیکی ، پرتافیلتر و دفترچه راهنما میباشد.جهت داشتن قهوه اسپرسوی پرخامه و با کیفیت حتما خودتام اقدام به خرید قهوه و از قهوه با آسیاب متوسط استفاده کنید.

مشخصات کالا:

جنس بدنه: استیل ضد زنگ

قدرت: ۸۵۰ وات

فشار بخار:۱۵ بار

نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو , کافه لاته , موکا , کاپوچینو

گنجایش مخزن: ۱/۵ لیتر

source: خرید اسپرسو ساز زیگما

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

خرید اسپرسوساز

زمانی که قصد خرید اسپرسو ساز را دارید، با انبوهی از دستگاه ها با نام ها، ویژگی ها و مکانیسم های متفاوت رو به رو می شوید. تنوع زیاد دستگاه های اسپرسو ساز، انتخاب و خرید دستگاه مورد نیازمان را مشکل می کند.

یکی از فاکتورهای که انتخاب را مشکل تر می کند، مکانیسم دستگاه می باشد. دستگاه های اسپرسو ساز از لحاظ نوع کاربری به سه دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شوند.

اسپرسو ساز های خانگی

همانطور که از اسم این دستگاه ها مشخص است، اسپرسو سازهایی هستند که برای مصارف خانگی کاربرد دارند. اسپرسو ساز های خانگی توان موتور کمتری در مقایسه با اسپرسو ساز های دیگر دارند.

زیرا تعداد فنجان اسپرسویی که در طول روز با این دستگاه ها آماده می کنید بسیار کم است (بستگی به تعداد جمعیت خانواده دارد). درنتیجه نیاز به توان موتور بیشتر نمی باشند.

اسپرسو ساز های نیمه صنعتی

اسپرسو ساز های نیمه صنعتی، دستگاه هایی هستند با توان موتور بیشتر از اسپرسو ساز های خانگی و کمتر از اسپرسوساز های صنعتی. بنابراین برای مغازه ها، کافی شاپ های کوچک، ادارات، دفاتر کار، هایپر مارکت ها، … مناسب می باشد.

به طور کلی از دستگاه های اسپرسوساز نیمه صنعتی برای آماده کردن روزانه 10-20 فنجان اسپرسو قهوه استفاده می شود. این دستگاه ها دارای پرتافیلترهایی با سایز 51، 53 و 58 می باشند. دستگاه های نیمه صنعتی اسپرسو ساز هم دارای نازل بخار هستند. البته بعضی از این اسپرسو ساز ها دارای نازل آب جوش جداگانه هم می باشند.

اسپرسو ساز های صنعتی

آخرین دسته متعلق است به اسپرسو ساز های صنعتی. از این دستگاه ها برای کافی شاپ های بزرگ، هتل ها، باشگاه های ورزشی، … استفاده می شود. یعنی برای آماده کردن روزانه بیشتر از 20 فنجان قهوه اسپرسو.

اسپرسو ساز های صنعتی دارای 1 تا 7 هدگروپ می باشند. بنابراین با افزایش تعداد هدگروپ ها، تعداد بیشتری اسپرسو می توان آماده کرد. همچنین تعداد افراد بیشتری می توانند همزان با اسپرسو ساز کار کنند.

source: قیمت دستگاه اسپرسو ساز

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

پودر قهوه سبز

پودر قهوه سبز

مدتی زمانی است که با آمدن دانه های سبز قهوه جدال بر سر خرید قهوه سبز یا برشته شده زیاد شده است. و سوالاتی که به کررات پرسیده می شود این است که آیا هر دو دانه قهوه خواص یکسانی دارند؟ مصرف کدام دان قهوه بهتر است؟ سبز یا برشته شده؟

قهوه سبز چیست؟

قهوه سبز همان دانه قهوه ای است که همه ما میشناسیم با این تفاوت که رُست یا برشته نشده است. یعنی مراحل تولید دانه قهوه را تا مرحله خشک شدن ادامه می دهند. از دانه سبز قهوه می توان قهوه دم کرد ولی نه آن قهوه ای که روزانه مصرف می کنیم.

بلکه نوشیدنی ای است که بیشتر شبیه به دم نوش ها می باشد. برای دم کردن قهوه سبز، باید دانه های قهوه در مدت زمان بیشتری در آب جوش غوطه ور بمانند.

برای این کار دانه های سبز قهوه برای عصاره گیری بیشتر به مدت ۲۴-۱۲ ساعت در آب خیس می خورند. بعد از این مدت دانه های قهوه را در همان آب، بر روی شعله قرار می دهیم تا به جوش آید.

بعد از ۱۵ دقیقه از جوشیدن قهوه ها، آن را از صافی عبور می دهیم تا نوشیدنی ما آماده نوشیدن شود.

روش دوم میتوان قهوه سبز آسیاب شده را با قهوه ساز های ساده مانند فرنچ پرس دم کرد. به این صورت که پودر قهو سبز را داخل فرنچ پرس ریخته و بر روی آنها آب ۹۰ درجه را می ریزیم. سپس بعد از گذشت مدت زمانی قهوه را از صافی عبور داده تا نوشیدنی آماده شود.

تفاوت های بین قهوه سبز و قهوه برشته شده:

  • قهوه سبز دارای اسیدیته بیشتری از قهوه رست شده است.
  • آنتی اکسیدان قهوه سبز بیشتر از قهوه برشته شده می باشد.
  • قهوه سبز دارای کافئین بیشتری می باشد.
  • قهوه سبز دارای طعم تلخی نمی باشد.
  • قهوه برشته شده، سبک تر از قهوه سبز است.
  • قهوه سبز بافت محکم تری نسبت به قهوه برشته شده دارد.

source: پودر قهوه سبز

  • کورش نیکزاد