قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید قهوه ساز

دنیای مربوط به خرید قهوه و درست کردن آن آنقدر بزرگ است که روز به روز به دستگاه های قهوه سازی که وارد بازار می شوند، اضافه می شود. این قهوه ساز ها تنوع بسیار زیادی دارند. و جالب این جاست که درست کردن قهوه با هرکدام از آنها، طعم جدیدی از قهوه را ایجاد میکند.

با اینکه این قهوه ساز ها روش خاص خود را برای دم کردن قهوه دارند، اما به طور کلی دستگاه های قهوه ساز به دو دسته تقسیم می شوند.

  • قهوه ساز های دستی
  • قهوه ساز های برقی

نقطه اشتراک این قهوه ساز ها این است که محصول نهایی که به ما می دهند قهوه است. اما این قهوه ها از لحاظ طعم با یکدیگر متفاوت است. چرا؟! زیرا این هرکدام از این قهوه ساز ها امکانات متفاوتی دارند. مانند:

قهوه ساز دستی: قهوه ساز هایی که در این دسته قرار دارند، تنوع بسیار بسیار زیادی دارند. از قهوه ساز های نسل سوم گرفته تا جزوه قهوه ترک، دَله قهوه عربی، موکاپات، … . قهوه در این قهوه ساز ها یا از همنیشینی قهوه با آب جوش تهیه می شود یا از طریق جوشاندن قهوه در آب جوش.

این قهوه ساز ها ویژگی های مثبتی دارند که خیلی از افراد حاضر به خرید قهوه ساز های برقی و چشم پوشی از این ویژگی ها نیستند. این خصوصیات شامل موارد زیر است.

  • نظارت کامل و دقیق بر روند دم کشیدن قهوه
  • پر شدن فضا از عطر قهوه
  • قیمت پایین تری در مقایسه با قهوه ساز های برقی دارند.
  • قابل حمل هستند و میتوان آنها را به محل کار، گردش، مسافرت، … به همراه برد.

source: انواع قهوه ساز دستی و برقی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

خرید اسپرسو ساز

در بین دستگاه های شرکت دلونگی، اسپرسو ساز دلونگی 351 دستگاهی چند کاره با امکانات حرفه ای و مدرن است و با توجه به توان ۱۱۰۰ وات و فشار بخار ۱۵ بار، می توان انواع مختلف نوشیدنی های گرم را به راحتی در سریعترین زمان آماده نمود. این محصول چند کاره با برخورداری از کیفیت و استحکام بالا، از قابلیت های متنوعی همچون تهیه اسپرسو و کاپوچینو بهره می برد و با بازدهی مطلوبی که دارد، برای مصارف خانگی و یا ادارات، گزینه قابل تاملی محسوب می شود.

دلونگی برای اسپرسوساز ECZ-351 مخزنی با ظرفیت ۱٫۱ لیتر با قابلیت جدا شدن طراحی کرده و بر روی بدنه دکمه هایی خودنمایی می کند که برای انجام تنظیمات در نظر گرفته شده است. همچنین سینی چکه گیر نیز برای این محصول لحاظ گردیده که از کثیف شدن اسپرسو ساز و یا میز جلوگیری می کند.

اولین باری که دستگاه را استفاده می کنید، لوله های آب خالیست و ممکن است دستگاه پر سروصدا باشد. با پر شدن آن صدا کمتر می شود. هنگام راه اندازی و اولین بار استفاده از دستگاه طبق عکس های زیر عمل کنید و لوله ها و مجاری آب را شستشو دهید.

همانطور که گفته شد،اسپرسو ساز Delonghi ECZ 351 دستگاهی کاربردی است که امکان تهیه اسپرسو و انواع قهوه های بر پایه ی اسپرسو مانند کاپوچینوی ،لته، موکا آفوگاتو و …در کمترین زمان ممکن میسر می سازد. بر روی این مدل، ۲ نازل قرار داده شده به همراه پرتافیلتر سایز51, تمپر پلاستیکی – پیمانه, سبد تک و دبل, سبد مخصوص پد قهوه

گفتنی است، این مدل از قابلیت گرم نگهداشتن نیز بهره می برد و سیستم خاموشی خودکار از دیگر ویژگی های برجسته این محصول به شمار می رود و در صورت عدم استفاده به مدت ۲۰ دقیقه بطور اتوماتیک خاموش می شود. همچنین برای این مدل ۲ عدد ترموستات مجزا تعبیه شده که برای کنترل دمای آب و بخار به صورت جداگانه قابل استفاده می باشد.

source: اسپرسو ساز دلونگی 351

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

اسپرسو ساز دلونگی

از باکیفیت اسپرسوساز های شرکت دلونگی، اسپرسو ساز دلونگی 685 با فشار بخار ۱۵ بار و توانی معادل ۱۳۵۰ وات؛ و می‌تواند نیازهای شما را در تهیه‌ی یک اسپرسوی با کیفیت و همچنین کف شیر مطلوب برطرف سازد. بدنه‌ این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است که علاوه بر استحکام بالا به این محصول زیبایی خاصی بخشیده است.

دو دکمه برای تعیین مقدار قهوه‌ی خروجی دستگاه که شامل ۱ یا ۲ فنجان(تک شات و دبل شات) است‌، می‌باشد و دکمه‌ی دیگر نیز برای تهیه‌ی کف شیر به کار می‌رود. نازل بخار این دستگاه در سمت چپ آن قرار گرفته و توسط آن می‌توانید برای تهیه‌ی انواع نوشیدنی‌های بر پایه‌ی قهوه مانند کاپوچینو و لاته، موکا و… اقدام نمایید. به لطف توان بالای این دستگاه، قهوه‌ی خروجی و کف شیر آن کیفیت بسیار خوبی دارد.

در این اسپرسو ساز می توان از پودر و پد قهوه استفاده کرد و دارای ۳ عدد فیلتر جداگانه شامل فیلتر تک، فیلتر دوبل و فیلتر مخصوص پد قهوه است. از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به قابلیت جدا شدن مخزن آب آن اشاره کرد.

ویژگی های اسپرسو ساز دلونگی مدل 685

ابعاد: 365*380*210 mm
جنس بدنه: استیل
گنجایش مخزن: 1.1L
فشار بخار: 15Bar
کلید اسپرسو: تک شات, دبل شات
توان: 1350W
لوازم جانبی: پرتافیلتر سایز51, تمپر پلاستیکی – پیمانه, سبد تک و دبل, سبد مخصوص پد قهوه, مایع شوینده
قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
سیستم خاموشی خودکار: دارد
سیستم گرم کردن فنجان: دارد
سینی چکه گیر: سینی مخصوص فنجان بلند, سینی مخصوص فنجان کوتاه
سایر مشخصات: کلید جداگانه اسپرسو تک شات و دبل
رنگ محصول: استیل, مشکی

source: اسپرسو ساز دلونگی 685

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

خرید قهوه ساز

امروزه آماده کردن قهوه به لطف خرید قهوه ساز های بسیار متنوعی که در بازار موجود می باشد، بسیار راحت است. قهوه ساز هایی که هم برقی هستند، هم دستی، هم قابل حمل و هم ثابت. یکی از پرفروش ترین، پرکاربرد ترین و راحت ترینِ این قهوه ساز ها، قهوه ساز فرنچ پرس می باشد.

لوازم مورد نیاز:

  • کتل یا کتری
  • آب
  • دانه قهوه
  • آسیاب قهوه

طرز تهیه:

برای درست کردن قهوه ای بسیار خوشمزه و دلنشین مراحل زیر را انجام دهید.

اولین کار خرید دانه قهوه می باشد. هرچقدر دانه های قهوه تازه تر باشند، عطر و طعم قهوه بهتر است. دانه های قهوه در بازار یا عربیکا هستند یا روبستا. اینکه کدام یک را انتخاب کنید، بستگی به سلیقه شما دارد. معمولا یا عربیکا است و یا اگر قهوه، ترکیبی از عربیکا و روبستا باشد، ترکیبی را خریداری می کنند که درصد عربیکای آن بیشتر باشد.

در این مرحله نیاز به آسیاب قهوه داریم. زیرا برای درست کردن قهوه با فرنچ پرس باید دانه های قهوه را به صورت درشت آسیاب کرد. برای آماده کردن قهوه با فرنچ پرس به آبی با درجه تقریبا ۹۰ درجه سانتی گراد داریم.

بعد از به جوش آمدن آب، دانه های درشت قهوه را در مخزن فرنچ پرس ریخته و بر روی آنها آبی که آماده کرده بودیم را می ریزیم. درب فرنچ پرس را میگذاریم و اهرم آن را به سمت بالا میکشیم. بعد از گذشت چند دقیقه قهوه ما آماده است و می توانیم آن را میل کنیم.

source: طرز تهیه قهوه با فرنچ پرس

  • کورش نیکزاد