قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید آسیاب قهوه

ما همواره این نکته را بیان کردیم خودتان اقدام به خرید قهوه و آسیاب کردن آن قبل از درست کردن قهوه است. زیرا دان قهوه تازه آسا شده در طعم قهوه تاثیر بسزایی دارد و طعم تازگی به قهوه می دهد.

علاوه بر این قهوه با خرید آسیاب قهوه می توانید دانه های قهوه را براساس دستگاه قهوه ساز تان آسیا کنید. اما یکی از رایج ترین سوالاتی که در این زمینه وجود دارد این است که آیا آسیاب قهوه برقی بهتر است یا آسیاب قهوه دستی؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

چرا آسیاب قهوه؟ در ابتدا باید توضیح دهیم که چرا انتخاب در خرید آسیاب قهوه مهم است. زیرا هر نوع نوشیدنی قهوه با قهوه ساز مخصوص خود آماده می شود. مانند قهوه اسپرسو که به دستگاه اسپرسو ساز نیاز است و یا برای تهیه کردن قهوه فرانسه، باید فرانسه ساز یا فرنچ پرس داشته باشید.

همچنین برای هر مدل دستگاه قهوه ساز به میزانی مناسبی از قهوه آسیا شده نیاز می باشد. به طور مثال با خرید قهوه ساز کمکس باید دانه قهوه را با درجه متوسط-درشت آسیا کرد و برای قهوه ترک باید با ریزترین درجه، قهوه را به پودر قهوه تبدیل کرد.

حتی گاهی اوقات در مدل های یک نوع از دستگاه قهوه ساز هم، میزان آسا کردن قهوه متفاوت می باشد. این موضوع در دستگاه های اسپرسو ساز بسیار نمایان گر است. به طور مثال میزان آسیا کردن دان قهوه برای اسپرسوساز های نیمه صنعتی ریزتر از اسپرسوساز های خانگی می باشد.

source: بهترین آسیاب قهوه

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

خرید قهوه ساز

نوشیدنی قهوه انواع مختلفی دارد که با خرید قهوه ساز میتوان آنها را تهیه کرد. اما در بین این همه نوشیدنی قهوه، قهوه ای وجود دارد به نام قهوه پور اور که کمتر شناخته شده می باشد. قهوه ای که هم طعم متفاوتی دارد و هم قهوه ساز خصوص خود را. اما این قهوه جالب توجه چیست؟

قهوه پور اور (Pour Over) از معدود نوشیدنی های قهوه است که طعم خالص و جذابی دارد و به راحتی آماده می شود. درحقیقت این قهوه به دلیل روش آماده شدن آن به نام شناخته می شود. هرچند که در مقایسه با دیگر قهوه ها باید کمی بیشتر حوصله به خرج دهید تا قهوه دم بکشد.

طولانی شدن دم کشیدن قهوه پور اور به این دلیل است که تقریبا به صورت چکه ای از قهوه ساز خارج می شود. به همین دلیل به آن قهوه چکه ای هم گفته می شود. همچنین چون قهوه از طریق عبور از فیلتر کاغذی آماده می شود به قهوه فیلتری هم شهرت دارد. اما قهوه پور هم مانند قهوه های دیگر قهوه ساز مخصوص خود را دارد. در ادامه قهوه ساز های پور اور را معرفی کردیم. به همراه طرز تهیه این قهوه بی نظیر.

رای تجربه دم کردن قهوه به روش پور اور بعد از خرید قهوه، باید در جست و جوی خرید قهوه ساز مخصوص آن باشد. یعنی قهوه ساز های هاریو V60 و کمکس، کالیتا، … . نکته جالب این است که قهوه ساز های این نوع قهوه هم به قهوه ساز های پور اور شناخته می شوند.

اما باید توجه داشته باشید که این قهوه ساز ها نیاز به فیلتر دارند که هرکدام دارای فیلتر مخصوص به خود هستند. قهوه پور اور با اینکه کمتر شناخته شده است اما در مدت زمان کوتاهی طرفداران به دست آورده است. و میزان آسیاب کردن قهوه بستگی به نوع فیلتر قهوه ساز دارد.

source: قهوه پور اور چیست؟

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

خرید اسپرسو ساز

اگر قصد خرید اسپرسو ساز را دارید، حتما با دستگاه های برند دلونگی برخورد کرده اید. دلونگی از برند های معتبر در صنعت تولید لوازم خانگی به خصوص در بخش دستگاه های قهوه ساز برقی می باشد.

این کمپانی ایتالیایی دارای بیش از ۱۲۰ سال سابقه در این زمینه است که همچنان دستگاه های جدیدی را به بازار عرضه میکند. مانند اسپرسو ساز مدل ۳۵۱ این برند. ولی دستگاه های قدیمی تر هم، همچنان پر فروش هستند، مانند مدل ۶۸۵ دلونگی. اما این دو اسپرسو ساز چه تفاوت هایی با هم دارند؟ با ما همراه باشید تا با هم به بررسی این دو مدل دستگاه قهوه ساز برقی بپردازیم.

اسپرسو ساز دلونگی مدل 351: قهوه ساز دلونگی ۳۵۱ دارای توان موتور ۱۱۰۰ وات، فشار بخار ۱۵ بار است و با گنجایش مخزن ۱/۱ لیتر. اما این قهوه ساز به دلیل داشتن ۲ ویژگی منحصر به فرد، مورد استقبال قرار گرفته است.

اولین ویژگی اسپرسو ساز دلونگی ۳۵۱ داشتن ۲ نازل بخار است. با این ۲ نازل میتوان به صورت جداگانه از آب جوش و از بخار آب استفاده کرد. از نازل بخار آب برای تهیه قهوه هایی مانند کاپوچینو، لته یا لاته، ماکیاتو، … استفاده می شود.

دومین ویژگی دارا بودن ۲ ترموستات جداگانه می باشد. این ۲ ترموستات برای تنظیم دقیق تر و کنترل بیشتر بر دمای آب و بخار به صورت جداگانه است.

اسپرسو ساز دلونگی 685: ضد خش بودن بدنه این قهوه ساز مورد دیگری است که به آن برتری داده است. زیرا این مورد باعث شده که دستگاه استحام و طول عمر بیشتری داشته باشد. ویژگی دیگری که باعث تمایز این اسپرسو ساز درمقایسه با ۳۵۱ شده است، توان موتور آن می باشد. دلونگی ۶۸۵ دارای توان موتور بیشتر یعنی ۱۳۵۰ وات است.

و اما چرا یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات این شرکت یعنی اسپرسو ساز دلونگی ۶۸۵ است؟ اولین ویژگی خاص این دستگاه ابعاد آن می باشد. دلونگی ۶۸۵ دارای اندازه های ۳۶۵*۳۸۰*۲۱۰ mm است که با این ابعاد و وزن کم، فضای بسیار کمی را به خود اختصاص میدهد.

و نکته آخری که باید در نظر داشته باشید این است که با هر دوی این دستگاه ها میتوانید انواع نوشیدنی های قهوه از سرد تا گرم آن را درست کنید.

source: اسپرسو ساز دلونگی مدل 685 یا 351

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

خرید اسپرسو ساز

اگر روزانه ۳-۲ فنجان قهوه در روز می نوشید، ضروری ترین کاری که باید انجام دهید، خرید قهوه ساز است. زیرا با این کار دیگر نیاز نیست برای صرف قهوه حتما به کافی شاپ مراجعه کنید یا از قهوه های بیرون بر استفاده کنید. و کافی است دستگاه قهوه سازتان را روشن کنید.

اسپرسو ساز برقی: 

دستگاه اسپرسوساز برای اولین بار توسط آنجلو موریوندو در شهر تورینِ ایتالیا و در سال ۱۸۸۴ میلادی ساخته شد. دستگاه های امروزی با نمونه اولیه آن تفاوت قابل توجهی ندارند. تفاوت قابل توجه در ظاهر آنها است و اینکه امکانات بیشتری به اسپرسوساز ها اضافه شده است.

مهمترین نکته ای که باعث شده این دستگاه به سرعت بین مردم محبوبیت پیدا کند این بود که در مدت زمان کوتاهی قهوه را آماده میکرد. همین موضوع باعث شد که قهوه اسپرسو هم به قهوه پایه برای درست کردن انواع نوشیدنی های قهوه تبدیل شود.

یکی از نکاتی که خرید اسپرسو ساز را توجیه میکند و اصلی ترین امکاناتی که به آن اضافه شد، تعبیه کردن نازل (استیم) بخار آب در آنها است. که با این قابلیت میتوان علاوه بر تهیه قهوه اسپرسو، شیر را فوم دار (خامه طور) کرد. به این ترتیب به لیست نوشیدنی های دیگری که میتوان با اسپرسوساز آماده کرد اضافه شد. قهوه هایی مانند: کاپوچینو، لته، … .

اما نمیتوان انتظار داشت قهوه سازی با این ویژگی ها وزن سبکی داشته و بتوان آن را با خود حمل کرد. مشکلی که در قهوه ساز های مینی پرسو و نانو پرسو برطرف شد.

بعد از استقبال بسیار چشم گیر دستگاه اسپرسو ساز، شرکت واکاکو تصمیم گرفت قهوه ساز را بسازد که به همان سرعت قهوه اسپرسو آماده کند اما قابل حمل باشد. پس در سال ۲۰۱۴ اولین قهوه ساز های مینی پرسو را وارد بازار کرد.

و همینطور که میتوان انتظار داشت، خرید مینی پرسو ها شرکت واکاکو را به موفقیت زیادی رساندند. زیرا اسپرسو سازی که این شرکت ساخت دارای وزنِ ۳۶۰ گرم با ارتفاع ۵/۱۷ سانتی متر (کمتر از خط کش ۲۰ سانتیمتر) بود. و میشد آن را در کیف جای داد و با خود به محل کار، گردش، مهمانی، مسافرت، … برد.

source: خرید مینی پرسو یا اسپرسو ساز

  • کورش نیکزاد