قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آسیاب قهوه دستی عالی

قیمت آسیاب قهوه

یک متخصص در زمینه قهوه یا یک باریستا همیشه برای خرید آسیاب قهوه دقت فراوانی میکند. به این دلیل که از اهمیت میزان آسیا کردن دان قهوه به خوبی اطلاع دارد. پس سعی میکند آسیابی خریداری کند که حرفه ای بوده و برای درست کردن انواع قهوه، از اسپرسو گرفته تا دمی، بتواند از آن استفاده کند.

اما این موضوع برای مصارف خانگی، فروشگاه ها، سفر و تفریح، … متفاوت است. زیرا که در این موارد شما می توانید از آسیاب قهوه دستی هم استفاده کنید. و نکته مثبت اینجاست که می توانید با هزینه بسیار کمتر از آسیاب های برقی، این گریندرها را خریداری کنید. همچنین فضای کمتری اشغال می کنند و آلودگی صوتی بسیار کمتری هم دارد.

اما گرایندرهای دستی قهوه مانند نوع برقی شان، انواع مختلفی دارند که انتخاب از بین آنها سخت است. ما ۲ مدل از آسیاب های دستی را به شما معرفی می کنیم که پرطرفدار بوده و عملکرد حرفه ای هم دارند.

گرایندر بعدی، آسیاب قهوه مخزن دار است و همانطور که از اسمش پیدا است، این آسیاب قهوه دستی دارای مخزن قهوه بزرگتری درمقایسه به گرایندر قبلی می باشد. درنتیجه می توانید هر زمان که خواستید قهوه بیشتری آسیا کرده و آن را در مخزن قهوه نگهداری کنید.

این آسیاب دستی هم ابعاد کوچک و وزن کمی دارد و می توان آن را در هر کیف و چمدانی قرار داد. اما از آنجایی که از جنس شیشه است، تمی توان آن را به راحتیِ گرایندر استیل جابه جا کرد. اما با این دستگاه هم می توان دان قهوه را با درجه های مختلف آسیا کرد.

آسیاب قهوه استیل مثلثی GATER با طراحی زیبا و کاربردی، علاوه بر زیبایی، به شما این امکان را می دهد تا به بهترین و راحت ترین حالت ممکن قهوه ی خود را آسیاب کنید. مهمترین ویژگی این آسیاب داشتن ۴ درجه برای آسیاکردن دان قهوه است.

که این امکان را برای شما فراهم می کند که برای انواع قهوه ها (نه همه آنها) بتوانید قهوه را پودر کنید. از قهوه فرانسه با درجه درشت تا برخی از اسپرسو ساز های خانگی. 

source: آسیاب قهوه دستی عالی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

ترازوی دیجیتال

برای یک متخصص قهوه یا یک باریستا مهم نیست که با اسپرسو ساز قهوه درست می کند یا قهوه ساز های دمی (قهوه ساز های نسل سوم). نکته ای که برایش اهمیت دارد این است که چقدر از پودر قهوه استفاده می کند. زیرا به خوبی می داند که مقدار پودر قهوه ای تا چه اندازه در طعم نهایی قهوه تاثیر گذار است.

و هرچند که باریستا در این زمینه به مهارت کامل رسیده است که با چشم هم می تواند وزن دقیق قهوه را بدست آورد، اما همیشه در کنار دستش یک تراوزی دیجیتالی قهوه موجود است. پس استفاده از ترازوی دیجیتالی برای افرادی که به مهارت کامل نرسیدند، لازم است تا قهوه آنها طعم مطلوب و واقعی قهوه را داشته باشد.

ترازوی های بسیار متنوعی در بازار موجود است که به راحتی این نیاز را برطرف می کند. اما ما در این مقاله به معرفی ۲ تا از بهترین ترازوی های دیجیتالی در بازار می پردازیم. با مجله قهوه دات کام همراه باشید.

ترازوی دیجیتال دریپ کافی، محصولی است مخصوص دم آوری قهوه بصورت قطره ای و پور اوور. برای درست کردن قهوه با انواع قهوه ساز دمی، میزان قهوه مصرفی بسیار اهمیت. زیرا هرچقدر مقدار قهوه و زمان دم آوری قهوه دقیق تر باشد، قهوه ای قوی تر، شفاف تر و خوشمزه تر خواهید داشت.

دیگر ویژگی های این ترازو عبارتند از:

  • بازه اندازه گیری از ۰٫۱ گرم تا ۳ کیلوگرم را به شما نشان می دهد.
  • دارای یک تایمر حرفه ای در صفحه نمایشگر برای اندازه گیری زمان دقیق فرایند دم آوری
  • ...

ترازوی دیجیتال دریپ کافی لمسی نبوده و دارای دکمه است. دارای دکمه های صاف و چسبیده به ترازو که تمیز کردن آن را بسیار آسان می کند. ترازوی دیجیتال لمسی مدل EK6012 یک ترازوی آشپزخانه حرفه ای است با امکاناتی که ترازوی دریپ کافی دارد با آپشن های بیشتری که اندازه گیری و نظارت دقیق در فرایند تهیه قهوه را برای شما آسان تر می کند.

source: بهترین ترازو دیجیتالی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قیمت نانوپرسو

اگر طرفدار دو آتیشه قهوه اسپرسو هستید حتما به فکر خرید نانو پرسو افتاده اید. زیرا قهوه اسپرسو یک نوشیدنی مفید و بسیار انرژی زا است که اگر به آن علاقه پیدا کنید، دوست دارید همیشه و همه جا قهوه اسپرسو بخورید.

از سرکار گرفته تا تفریح، سفر، پیاده روی، قبل از ورزش کردن، هنگام مهمانی، توی هواپیما، ماشین، قطار، … . قطعا می دانید که برای داشتن قهوه اسپرسو در همه این موقعیت ها نمی توانید دستگاه اسپرسوساز را با خودتان حمل کنید.

همچنین قهوه ساز های قابل حمل هم، قهوه اسپرسو درست نمی کنند. بنابراین چاره کار خرید نانو پرسو است و آماده کردن قهوه با آن. درواقع نانوپرسو، اسپرسو ساز بسیار کوچک شده و قابل حمل است که قهوه اسپرسو با کرمای عالی آماده می کند.

قبل از هرکاری باید پودر قهوه به همراه داشته باشید. برای این قهوه ساز باید مانند سایر اسپرسوساز ها، دان قهوه را با درجه ریز با آسیاب قهوه، آسیا کنید. یا اگر از پودر قهوه تازه استفاده میکنید، بهتر است آسیاب قهوه دستی به همراه داشته باشید. سپس مراحل زیر را انجام دهید.

  1. در ابتدا نانوپرسو را به خوبی گرم کنید. از طریق ریختن آب جوش درون قهوه ساز و خارج کردن آب از آن، البته بدون استفاده از پودر قهوه.
  2. پودر قهوه را به میزان مناسب در بسکت قهوه بریزید. فشرده سازی پودر در محفظه باید به آرامی و مقدار کم انجام پذیرد. (نه به اندازه اسپرسو ساز های خانگی یا صنعتی).
  3. ...

به همین راحتی می توانید در هر کجا که هستید قهوه اسپرسوی دلچسب خودتان را آماده کنید و بنوشید. نکته ای که باید در انتها به آن اشاره کنیم این است که هرچند که می توان برای تهیه قهوه اسپرسو با نانوپرسو از آب سرد استفاده کرد، اما بهتر است از آب جوش استفاده کنید.

source: آموزش کار با نانوپرسو

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید قهوه

خرید قهوه

اگر همیشه با خرید قهوه مشکل دارید و یا نمی دانید در زمان خرید قهوه باید به چه نکاتی توجه کنید، با ما همراه باشید که در این مقاله بصورت مفصل در این باره صحبت می کنیم. اولین نکته ای که باید برای خرید قهوه به آن توجه کنید، خرید دان قهوه باکیفیت و مرغوب است.

باید بدانید که همه دانه های قهوه برای مصرف مناسب نیستند. البته از همه دانه های قهوه می توان استفاده کرد؛ به جز آنهایی که ۳ ماه از رُست یا برشته کردن دون قهوه گذشته باشد.

یا استفاده از قهوه ای که مدت زمان زیادی (بیشتر از ۱ ماه) از آسیاب آن گذشته باشد. زیرا هرچه از زمان برشته کردن و آسیاب کردن قهوه گذشته باشد، قهوه بیات شده و به شدت بر روی طعم و عطر قهوه تاثیر می گذارد.

اگر هم کرمای قهوه برایتان اهمیت دارد بدانید که هرچقدر قهوه تازه تر باشد، کرمای بیشتری تولید خواهد کرد. لازم به ذکر است که کرما در قهوه اسپرسو و خرید اسپرسو ساز امکان پذیر است.

بعد از اینکه به این نکات توجه کردید باید قهوه ای که میخرید براساس سلیقه تان و دستگاه قهوه ساز تان صورت گیرد. البته نوع قهوه (منظور عربیکا، روبوستا، میکس یا اورجینال بودن قهوه است) بستگی به قهوه ساز تان ندارد. و میزان آسیاب کردن قهوه بستگی به نوع دستگاه قهوه ساز تان دارد. اما انتخاب نوع قهوه براساس سلیقه شما است. باید بدانید قهوه روبوستا کافئین بیشتری در مقایسه با عربیکا دارد. 

source: راهنمای خرید قهوه

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

انواع پرتافیلتر

قیمت پرتافیلتر

در مقاله قبلی پرتافیلتر و کاربرد آن را به طور کامل بررسی کردیم. در ادامه معرفی پرتافیلتر یا همانطور که گفتیم دسته گروپ می رسیم به انواع این ابزار بسیار مهم. پرتافیلتر وسیله ای است به همراه دستگاه های اسپرسوساز که نقش مهمی در ایجاد کرمای قهوه اسپرسو دارد.

از آنجایی که دستگاه های اسپرسو ساز بسیار متنوعی در بازار وجود دارد، طبیعتا برای همه این قهوه ساز های برقی یک نوع پرتافیلتر طراحی نشده است. بنابراین نمی توان آنها را در یک دسته قرار داد.

مهمترین دسته بندی براساس نوع کاربری و ظاهر دسته گروپ ها انجام می شود. از لحاظ نوع کاربری، دسته گروپ ها به دو دسته تقسیم می شوند. پرتافیلتر صنعتی، پرتافیلتر غیر صنعتی یا خانگی.

دسته گروپ های صنعتی ظاهری بسیار جذاب دارند و برای انواع اسپرسو ساز صنعتی و تعدادی از انواع اسپرسو ساز نیمه صنعتی مناسب هستند. زیرا سایز دهانه این پورتافیلتر ها با سایز هدگروپ این دستگاه ها یکی است، یعنی سایز ۵۸٫

این وسیله وزنی بیشتر از ۴۵۰ گرم دارد و به گونه ای طراح شده است که به راحتی در دست قرار بگیرد. درنتیجه به راحتی می توانید مانند یک حرفه ای قهوه را تمپ یا فشرده کنید. همچنین استحکام و ماندگاری آنها بسیار بالا است. زیرا اغلب از جنس برنجی کروم اندود هستند که باعث می شود در برابر فشار و گرمای شدید کاملا مقاومت داشته باشند.

اما پرتافیلترهای خانگی مناسب اسپرسو ساز های خانگی هستند. و از این جهت که روزانه تعداد شات پایین با این دستگاه ها تهیه می شود، از کیفیت پایین تری در مقایسه با دسته گروپ های صنعتی دارند. حتی در ظاهر.

تفاوت در ظاهر موردی است که بیشتر افراد حتی افرادی که مبتدی هستند هم متوجه آنها می شوند. دسته گروپ ها از لحاظ ظاهر هم به دو گروه تقسیم می شوند. پرتافیلترهای عریان، پرتافیلترهای نازل دار

دسته گروپ های نازل دار رایج ترین پورتافیلترها هستند، هم در اسپرسو ساز خانگی و هم در نوع صنعتی آنها. و به این صورت هستند که عصاره قهوه از ۲ یا ۱ خروجی از زیر دسته گروپ خارج می شود. به این نازل ها، ناودونی هم گفته می شود.

و اما دسته دوم. دسته گروپ عریان یا نیکد بدلیل نداشتن نازل خروجی در کف و دیده شدن سبد فیلتر به این عنوان نامگذاری شده اند. این پورتافیلترها به شما اجازه دیده شدن تمامی روند عصاره گیری قهوه اسپرسو را می دهد و شما می توانید کانالیزه شدن گذر آب از میان قهوه را که در اثر عملیات تمپ و فشرده سازی مشاهده نمایید.

source: انواع پرتافیلتر

  • کورش نیکزاد