قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۵ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قهوه اسپرسو

طرز تهیه امریکانو بسیار راحت می باشد. کافی است بعد از خرید قهوه تازه، آن را با درجه آسیاب نرم تبدیل به پودر قهوه کنید و آن را به داخل پرتافیلتر بریزید. با کمک تمپر سطح قهوه های آسیاب شده را صاف کرده و کمی فشرده کنید. سپس پرتافیلتر را به قسمت هرگروپ اسپرسو ساز متصل کرده و دستگاه را روشن کنید.

بعد از آماده شدن اسپرسو، آب جوش را به آن اضافه کنید. تقریبا به ازای هر یک واحد عصاره قهوه، ۲ واحد آب اضافه کنید. نکته خیلی مهمی که اینجا باید رعایت کنید این است که آب جوش را به داخل فنجان اسپرسو می ریزیم نه اسپرسو را به آب جوش. برای سرو قهوه امریکانو به صورت سرد، 

به جای استفاده از آب جوش از آب معمولی استفاده می کنیم و درون فنجان قهوه را یخ می ریزیم. شاید الان فکر کنید که اضافه کردن این حجم از آب به اسپرسو، مزه اسپرسو از بین می برد، در صورتی که اینطوری نیست و طعم اسپرسو حفظ می شود.

قهوه امریکانو برای اولین بار توسط سربازان آمریکایی در جنگ جهانی دوم، متولد شد. این سربازان غلظت قهوه های مورد استفاده را دوست نداشتند، بنابراین با اضافه کردن آب جوش به قهوه های خود، سبک جدیدی از قهوه را پایه گذاری کردند.

اما با خرید اسپرسو ساز هم می توانید اسپرسوی مورد علاقه خودتان را آماده کنید و هم قهوه های متنوع دیگری را. مانند کاپوچینو، لاته، امریکانو، فلت وایت، ماکیاتو، … و موکا. قهوه موکا یا قهوه موکاچینو یک قهوه بسیار خوشمزه ای می باشد که به نسبت بقیه قهوه ها از تلخی کمتری برخوردار می باشد. 

این قهوه مانند قهوه کاپوچینو و لایت از اسپرسو و شیر آماده می شود، اما در مقایسه با آنها شیرین تر می باشد. برای آماده کرده قهوه موکا علاوه بر شیر و پودر قهوه به شکلات هم نیاز است. شکلات مورد علاقه خودتان را به داخل فنجان ریخته و اجازه میدهید شکلات باز شده و از حالت جامد خارج شود.

سپس اسپرسو را به آن اضافه کنید. بعد از اضافه کردن اسپرسو، شیر را همانطور که برای قهوه لاته آماده می کنیم، آماده کرده و به فنجان اسپرسو اضافه کنید. درنهایت می توانید شیر، اسپرسو و شکلات را هم زده و روی موکا را با خامه تزیین کرده و میل کنید.

source: طرز تهیه قهوه امریکانو و موکا

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قهوه ساز

برای خرید قهوه ساز چه معیار هایی دارید؟ در واقع معیارهای مختلفی برای انتخاب و خرید قهوه ساز وجود دارد. این شما هستید که باید این معیارهای را انتخاب کنید. اما مهم ترین این معیارها که باید در لیست شما قرار داشته باشند را در ادامه خواهیم شناخت. معیارهایی که برای خرید قهوه ساز باید در نظر داشته باشید:

اگر دوست ندارید صبح ها وقتی از خواب بیدار می شوید برای درست کردن یک قهوه مدت زمان زیادی صرف کنید، راحتی استفاده از قهوه ساز اهمیت زیادی دارد. یک دستگاه قهوه ساز برقی و یا یک اسپرسو ساز خانگی  تنها در چند دقیقه می تواند قهوه مورد نظر شما را آماده کند. حتی برخی از دستگاه ها قابلیت برنامه ریزی دارند.

اما دستگاه قهوه سازی هم داریم که به حداقل ۱۲ ساعت زمان نیاز دارد تا قهوه را برای شما آماده کند. دستگاه تولید قهوه سرد یا قطره ای از انواع دستگاه هایی هستند که زمان زیادی برای درست کردن قهوه نیاز دارند اما قهوه با کیفیت بالاتری تولید می کنند.

در حالی که سازندگان دستگاه اسپرسو ساز تمایل دارند که دستگاه قهوه ساز منحصر به فرد تولید کنند اما قهوه میکرهای هیبریدی هم وجود دارد که قادر به درست کردن حداقل دو نوع قهوه است. داشتن دو دستگاه روی پیشخوان خانه، فضای زیادی نیاز دارد. اما اگر عاشق قهوه و اسپرسو باشید ممکن است برای درست کردن هر قهوه به دنبال یک دستگاه خاص بوده و آن ها را خریداری کنید.

یک فنجان قهوه می خواهید یا به اندازه تعداد نفرات خانواده می خواهید قهوه درست کنید؟ برخی از قهوه سازها تنها برای یک یا دو نفر قابلیت درست کردن قهوه دارند و برخی برای چند نفر می توانند قهوه درست کنند. برخی از دستگاه ها نیاز به دم کردن قهوه ندارند و فورا قهوه را با فشار و بخار آب آماده می کنند. درحالی که برخی دیگر به زمان زیادی برای درست کردن قهوه نیاز دارند.

برخی از قهوه سازها این امکان را دارند که میزان قهوه شما را تنظیم کنند. به عنوان مثال شما به اندازه یک فنجان قهوه میل کنید یا دو فنجان، تفاوتی ندارد. تنها کافی است مقدار قهوه را برای دستگاه کافی میکر مشخص کنید.

در حالی که سازندگان دستگاه اسپرسو ساز تمایل دارند که دستگاه قهوه ساز منحصر به فرد تولید کنند اما قهوه میکرهای هیبریدی هم وجود دارد که قادر به درست کردن حداقل دو نوع قهوه است. داشتن دو دستگاه روی پیشخوان خانه، فضای زیادی نیاز دارد. اما اگر عاشق قهوه و اسپرسو باشید ممکن است برای درست کردن هر قهوه به دنبال یک دستگاه خاص بوده و آن ها را خریداری کنید.

برخی از قهوه سازها به غیر از درست کردن قهوه گزینه های بیشتری دارند. گزینه هایی مانند نوع دم کردن قهوه، برنامه ریزی خاص برای دستگاه ، گرم نگه داشتن و یا خاموش شدن خودکار، میزان حرارت برای گرم نگه داشتن قهوه، هشدار دهی برای آماده شدن قهوه، چراغ های مختلف و غیره از این دست هستند.

source: راهنمای خرید قهوه ساز خانگی مناسب

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قهوه ترک

مقایسه همزمان دو قهوه ساز موکاپات و جذوه بهترین راه است تا بتوان تفاوت های آنها را به خوبی بررسی کرد و دقیق به ذهن سپرد. اولین نکته ای که برای معرفی قهوه ترک باید بگوییم این است که این قهوه یک نوع از نوشیدنی های قهوه مانند اسپرسو، … نیست. بلکه یک روش درست کردن قهوه است.

ابتدا داخل یک قهوه ساز جذوه مقدارِ مناسب قهوه و شکر را با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند. سپس یک فنجان آب را به پودر قهوه اضافه کنید و هم بزنید. شیر جوش را روی حرارت ملایم قرار دهید تا به آرامی گرم شو و به جوش آید سپس کف می کند و به سمت بالا می آید در همین لحظه قهوه را از روی حرارت بردارید و داخل فنجان سرو ریخته و نوش جان کنید.

موکاپات قهوه سازی با طراحی بسیار ساده است که عملکردی شبیه به دستگاه های اسپرسو ساز دارد. بنابراین قهوه ای که آماده می کند شبیه به اسپرسو هست اما اکثرا بدون کرما و همیشه بدون لرد قهوه.

قهوه ساز موکاپات از ۳ بخش تشکیل شده است. مخزن پایینی مخصوص آب، سبد پودر قهوه در بخش وسط و قسمت آخر مخزن عصاره گیری قهوه است. همچنین با موکاپات در هر بار استفاده فقط برای ۲-۱ نفر می توان قهوه درست کرد.

source: معرفی قهوه موکاپات و قهوه ترک

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قهوه اسپرسو

آیریش کافی، قهوه ای است با طعم متفاوت و بسیار خوشمزه که اولین بار توسط جو شریدن با فرنچ پرس در ایرلند آماده و برای مشتریان سرو شد. از آنجایی که جو شریدن در کافه ای کار می کرد که در نزدیکی فرودگاه قرار داشت، این قهوه در مدت زمان کوتاهی محبوبیت جهانی ای بدست آورد.

قهوه آیریش برخلاف سایر قهوه ها بر پایه قهوه اسپرسو نبوده و در ترکیبات آن به شیر فوم دار هم نیازی نیست. درنتیجه برای درست کردن آن لازم نیست دستگاه اسپرسو ساز داشته باشید. چرا که قهوه پایه این نوشیدنی گرم، قهوه فرانسه است.

اولین مرحله برای آماده کردن آیریش کافی دم کردن قهوه با فرنچ پرس و درست کردن قهوه فرانسه است. سپس خامه پر چرب را با همزن زده تا غلیظ شود. بعد از دم کشیدن قهوه و آماده شده خامه، لیوان سرو آیریش کافی را گرم کنید.

سپس قهوه را داخل لیوان ریخته و به آن شکر قهوه ای و آیریش ویسکی را به آن اضافه کنید. هم بزنید تا شکر به خوبی حل شود. در مرحله آخر خامه زده شده را به آرامی روی قهوه بریزید. آیریش کافی آماده نوشیدن است.

source: معرفی آیریش کافی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

آسیاب قهوه

وقتی دانه ‌های قهوه را همان لحظه پیش از درست‌کردن قهوه با آسیاب قهوه، آسیا می کنید، پودر قهوه تازه ‌تر با عطر و طعم مرغوب ‌تر خواهید داشت. قهوه پودر شده آماده به این دلیل که مدتی از آسیا ‌کردن ‌شان می‌گذرد، عطر و طعم‌ خود را از دست می دهند. این تفاوتِ طعم و عطر را هنگام صرف قهوه یقینا درک خواهید کرد.

همچنین برای درست کردن قهوه روش های متنوعی وجود دارد. در هر روش دانه قهوه باید به میزان خاصی ریز یا درشت باشند. با خرید گرایندر قهوه به ‌راحتی می‌ توانید قهوه را با همان درجه مناسب دستگاه قهوه ساز تان، پودر کنید. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که چندین دستگاه قهوه ساز داشته باشید.

بنابراین می توان گفت هرچقدر هم، دستگاه قهوه ساز حرفه ای و عالی باشد، تا زمانی که کنار آن آسیاب قهوه نباشد، نمی توان انتظار داشت قهوه ای که آماده میکند مانند قهوه های کافه ها باشد.

آسیاب های دستی، در مقایسه با نوع برقی آنها مقرون به صرفه تر، سبک تر و تجربه کاری بسیار لذت بخش تری دارند. همچنین حمل و نقل آسان تری داشته و می‌ توان آن را در کیف خود قرار داد و به محل کار، سفر، … برد. اما بعضی از مدل های آسیاب های دستی مانند آسیاب های کماندانته، از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند اما قیمت به نسبت قیمت بالایی دارند.

source: بهترین آسیاب قهوه دستی

  • کورش نیکزاد