قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قهوه فرانسه

برای درست کردن قهوه فرانسه با فرانسه ساز های برقی، دانه های قهوه را با درجه متوسط تا ریز با آسیاب قهوه، آسیاب می کنیم. بعد از آسیاب دانه های قهوه، آب تصفیه شده را به درون قوری قهوه می ریزیم. سپس فیلتر کاغذی قهوه را در جای مخصوص خود قرار می دهیم و پودر قهوه را بر روی فیلتر قهوه می ریزیم. و آخرین کاری که باید انجام دهید این است که دکمه دستگاه را روشن کرده و اجازه دهید دستگاه قهوه را آماده کند.
نسبت آب و دانه های قهوه بستگی به سلیقه شما دارد. اگر قهوه رقیق دوست دارید باید میزان آب بیشتر باشد، اما اگر قهوه ای غلیظ دوست دارید باید میزان قهوه بیشتر باشد. همچنین قبل از استفاده از فیلتر قهوه آن را بررسی کنید که سوراخ نباشد. انتخاب نوع قهوه ساز برای آماده کردن قهوه فرانسه کاملا بستگی به سلیقه شما دارد. کار کردن با هر دو دستگاه بسیار راحت است و به راحتی می توانید قهوه خود را آماده کنید.
قهوه ساز فرنچ پرس، یک قهوه ساز کاملا ساده ای است. این دستگاه از یک استوانه معمولا شیشه ای با یک درب اهرم دار ساخته شده است. فرنچ پرس به دلیل همین ساختار ساده ای که دارد، می توان آن را  به هر کجا که بخواهید با خود ببرید. برای آماده کردن قهوه با این قهوه ساز در ابتدا دانه های قهوه را با درجه متوسط تا درشت آسیاب کرده و قهوه های آسیاب شده را به درون فرنچ پرس می ریزیم. سپس آب جوش ۹۰ درجه را بر روی آنها می ریزیم. مقدار آب باید به حدی باشد که قهوه ها خیس شوند.
بعد از گذشت ۳ ثانیه و زمانی که قهوه ها شکوفه کردند، مابقی آب را به صورت دورانی و به آهستگی به دانه های قهوه اضافه کرده و با یک قاشق آنها را هَم می زنیم. درب فرنچ پرس را می گذاریم، اهرم را به سمت بالا می آوریم و اجازه می دهیم، قهوه ها به حد کافی در آب جوش غوطه ور بمانند. درنهایت بعد از گذشت ۵-۶ ثانیه قهوه خوشمزه ما آماده است. برای ریختن قهوه در فنجان، اهرم فرنچ پرس را به سمت پایین حرکت می دهیم تا قهوه ها در ته قهوه ساز بمانند و قهوه را به داخل فنجان می ریزیم.
دم کردن قهوه به دست خودمان و با قهوه ساز کوچک خانگی مان، یکی از دلچسب ترین کارها در طول روز می باشد. به خصوص اگر عاشق قهوه باشیم به محض پخش شدن عطر این نوشیدنی در فضا سرمست می شویم. از آنجایی که قهوه یک نوشیدنی محبوب در تمام دنیا است، روش های درست کردن متفاوتی هم دارد.
source: طرز تهیه قهوه فرانسه و دو قهوه ساز

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

آسیاب قهوه

برای تهیه قهوه ترک به یک آسیاب قهوه مخصوص، با درجه آسیا بسیار ریز نیاز دارید. متأسفانه، بسیاری از مدل های آسیاب ‌قهوه نمی ‌توانند به این درجه از ریز کردن یکنواخت دانه های قهوه دست یابند. بنابراین یافتن دستگاه مناسب می‌تواند یک موضوع خسته‌کننده باشد. کنترل اندازه آسیاب کردن دانه های قهوه به شما این امکان را می دهد که طعم قهوه خود را بهبود ببخشید. از تکرار مراحل درست اطمینان حاصل کنید و موارد اشتباه را بهتر کنید. در انتخاب گرایندر مناسب، فاکتورهای متعددی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.
آسیاب های قهوه دستی استیل ظاهری کاربردی و ساده دارند و از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. دوام و ماندگاری زیادی دارند. اگر بخواهیم مزایای این دستگاه ها را برشماریم به موارد زیر برمی خوریم: دارای محفظه آسیاب خوب. به این معنا که می توانید برای چندین فنجان قهوه ترک، دانه های قهوه را پودر کنید. قیمت بسیار مناسبی دارد. کوچک و به راحتی قابل حمل. جنس تیغه از سرامیک می باشد. امکان پودر کردن قهوه برای سایر روش های دم آوری قهوه.
اولین خصوصیت جالب توجه آسیاب برقی قهوه مباشی مدل ۲۲۸۸ دو قابلیته بودن است. این دستگاه هم دارای نگهدارنده پرتافیلتر می باشد و هم دارای مخزن جدا گانه ی پودر قهوه است. و این یک ویژگی عالی است برای افرادی که دستگاه اسپرسو ساز دارند. با گرایندر های برقی می توانید در کم ترین زمان دانه های قهوه را به طور یکنواخت از ریزترین درجه تا درشت ترین درجه آسیا کنید. این گرایندر ها بسیار قابل اعتماد هستند و اگر درست استفاده شوند تا چند سال نیازی به عوض کردن آن ندارید. 
مزایای این دستگاه عبارت است از: جنس بدنه و تیغه ها از استیل ضد زنگ می باشد. صدای بسیار کمی دارد. دارای نمایشگر LED می باشد. قابلیت تنظیم زمان برای آسیا کردن قهوه. دارای۱۶ حالت برای آسیا کردن قهوه می باشد. اگر از طرفداران بزرگ قهوه هستید که هرروز خودتان قهوه آماده می کنید اما با صدای آسیاب قهوه برقی مشکل دارید، آسیاب قهوه طرح کماندانته را به شما پیشنهاد می دهیم. تیغه هابه گونه ای طراحی شدند که بسیار سخت و پایدار هستند و همچنین میزان مقاومت لبه ی تیغه هم نیز بسیار بالا می باشد. درنتیجه این دستگاه ها می توانند مانند یک آسیاب قهوه برقی، دانه های قهوه را با کیفیت عالی ریز کنند، اما بدون ایجاد آلودگی صوتی.
source: آسیاب قهوه حرفه ای برای قهوه ترک

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قهوه اسپرسو

برایتان پیش آمده که وارد کافه تازه ای شوید و همین که در را فشار می دهید، با بوی ضعیفی و گاها بد از دانه های قهوه اسپرسو سوخته مواجه می شوید. اینجاست که تعجب می کنید و از خودتان می پرسید چه چیزی می توانم سفارش دهم که مزه زغال مایع را نداشته باشد؟! ممکن است شکلات داغ با قهوه اسپرسو را به عنوان قهوه قبول نداشته باشید، اما برای آن لحظاتی که کاملا مطمئن نیستید چه چیزی را سفارش دهید یک انتخاب عالی است. 

با اینکه قهوه کلدبرو، قهوه اسپرسو نیست اما راه حلی عالی برای نوشیدن قهوه در روزهای گرم یا زمانی که نیاز به قهوه کافئین دار، دارید، می باشد. از آنجایی که فرآیند درست کردن قهوه دم سرد، شامل خیساندن ذرات قهوه در آب سرد برای مدت طولانی است، تقریبا غیرممکن است که یک کافه من، قهوه شما را بسوزاند. یک لاته، کاپوچینو، کورتادو، … ممکن است انتخاب پرمخاطره‌تری به نظر برسد، اما از یک قهوه اسپرسو سوخته بسیار بهتر می باشد. 

 حتی اگر اسپرسو درجه یک نباشد، شیر خامه ‌ای و کف ‌دار می‌ تواند به پوشاندن طعم ‌های ناخوشایند کمک کند و نوشیدنی ملایم و آرامی برای شما به ارمغان می‌آورد. وقتی صحبت از سادگی و عطر و طعم بی‌خطر به میان می‌آید، هیچ چیز به اندازه آمریکانوی کلاسیک نیست. این قهوه فقط با ترکیب 2-1 شات اسپرسو و آب داغ آماده می شود. درنتیجه جای خطای زیادی برای باریستا نمی ماند.

source: چند پیشنهاد عالی برای قهوه اسپرسو 

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قهوه ساز کمکس

قهوه ساز کمکس نسبت به بسیاری از قهوه ساز های دیگر طعم قهوه ی بهتری دارد. زیرا فیلتر قهوه برای این قهوه ساز بسیار متراکم تر از دیگر فیلتر های قهوه، تولید می شوند. درنتیجه روش دم آوری آن را منحصر به فرد میکند. فیلتر های قهوه کمکس به تنظیم جریان قهوه کمک می کنند و در عین حال بسیاری از روغن قهوه را از بین می برند. فیلتر، جریان آب عبوری از آن را کند می کند و در نتیجه طعم بهتری ایجاد می کند.
علاوه بر فیلتر، قهوه تهیه شده با قهوه ساز کمکس به دلیل، ساختار تمام شیشه ای و شکل منحصر به فرد دستگاه، به بهتر شدن طعم قهوه کمک زیادی میکند. درست است که ساختار تمام شیشه ای هیچ طعم اضافی به فنجان شما نمی دهد، اما این امکان را به شما می دهد که در روند دم آوری قهوه نظارت و کنترل کامل داشته باشید. برای استفاده از این قهوه ساز به یک کتری یا کتل، آسیاب قهوه و ترازوی دیجیتالی نیاز دارید. شما می توانید بدون یکی از این مؤلفه ها به کار خود ادامه دهید، اما تکرار تجربه شما دشوارتر خواهد بود و ممکن است به نتیجه مطلوبی نرسید.
آب را تا دمای ۸۵ درجه سانتیگراد به جوش آورید. دانه های قهوه خود را وزن کرده و آسیاب کنید (درجه آسیاب به نوع دستگاه آسیاب قهوه و فاکتور های دیگر بستگی دارد؛ اما معمولا دانه های قهوه را با درجه درشت آسیا می کنند). فیلتر کمکس را به شیوه درست تا زده و بر روی دهانه قهوه ساز قرار دهید و با آب جوش فیلتر را خیس کنید. آب باقیمانده در قهوه ساز را دور بریزید.
پودر قهوه را درون فیلتر ریخته و روی آنها آب جوش اضافه کنید تا حدی که سطح قهوه ها را بپوشاند. کمی صبر کنید تا گاز خارج شود (به این حالت شکوفه زدن می گویند). سپس باقی مانده آب را با حرکات دورانی روی ذرت قهوه بریزید.  (اضافه کردن آب جوش در این مرحله می تواند بین ۱ تا ۳ انجام شود). در نهایت هنگامی که جریان قهوه متوقف شد، فیلتر را دور بیندازید و از قهوه خود لذت ببرید.
source: قیمت کمکس شیشه ای

  • کورش نیکزاد