قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آسیاب قهوه

گرایندرهای برقی اندازه آسیاب ثابتی را ایجاد می کنند؛ که به معنای استخراج یکنواخت و مشخصات طعم ظریف در فنجان شما است. انواع آسیاب قهوه برقی حرارت کمتری را در طول فرآیند آسیا کردن تولید می کنند که باعث حفظ عطر دانه های قهوه می شود. اما نقطه ضعف اصلی این مدل ها این است که اغلب گران تر از آسیاب های دستی هستند. به طور خلاصه، آسیاب‌های دستی مقرون به صرفه و راحت هستند. اما از نظر کیفیت کلی قهوه، مدل های برقی بهتر می باشند. 
پس توصیه می کنیم که روی یک آسیاب برق سرمایه گذاری کنید تا مهارت دم آوری خود را ارتقا دهید و بیشترین بهره را از دانه های قهوه خود ببرید. برخی از آسیاب ها سازوکاری دستی دارند که دانه های قهوه را به ذرات ریز خرد می کنند. این آسیاب‌ها اغلب مقرون به صرفه‌تر از آسیاب‌هایی برقی هستند، بنابراین گزینه‌ای جذاب برای مبتدیان با بودجه کم هستند. استفاده از آسیاب‌های دستی نیز آسان است و برای شروع فرآیند آسیاب کردن فقط باید دسته آن را بچرخانید. با این حال این گرایندرها دارای اشکالاتی نیز هستند.
آسیاب‌های برقی دارای دو سطح ساینده هستند که دانه های قهوه بین آنها به ذرات یکنواختِ ریز تبدیل می شوند. همچنین می‌توانید تنظیمات را با نزدیک‌تر کردن یا دورتر کردن تیغه ها تغییر دهید. با استفاده از گرایندرهای برقی می‌توانید برای روش های دم‌آوری مختلف، قهوه خرد کنید.یعنی ریز برای انواع دستگاه اسپرسو ساز، متوسط برای قهوه ساز کمکس، درشت برای قهوه ساز فرنچ پرس.
حال که متوجه شده اید آسیاب های برقی عملکرد باکیفیت تری دارند باید به مساله بعدی بپردازیم و آن نوع تیغه گرایندر برقی می باشد. این دستگاه ها دارای دو مدل تیغه هستند. تیغه  مخروطی و مسطح. آسیاب‌های مخروطی از نیروی جاذبه برای کشیدن دانه های قهوه بین دو سطح مخروطی شکل استفاده می کنند. در این دستگاه ها، یک سطح تیغه می‌چرخد و سطح دیگر ثابت است.تیغه های مخروطی می توانند طیف وسیعی از اندازه های آسیاب را تولید کنند. 
بنابراین همه کاره هستند و می توانند برای روش های مختلف دم کردن قهوه از آنها استفاده کنید. این مدل تیغه در حین آسیا کردن حرارت کمتری تولید می کنند. افزون بر این گرایندرهای برقی با تیغه مخروطی نیاز به نگهداری کمتری دارند. بنابراین انتخاب خوبی برای مبتدیانی هستند که می خواهند راحتی داشته باشند. تیغه های مسطح دارای دو دیسک مسطح و موازی هستند و دانه های قهوه از میان این دو سطح مسطح عبور می کنند. دانه های قهوه تماس طولانی تری با تیغه ها دارند که منجر به آسیاب ثابت تری می شود. 
source: بهترین آسیاب قهوه برای آشپزخانه

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

شیکر

احتمالا شناخته شده ترین و رایج ترین شیکر، مدل بوستون (Boston Shaker) است. شیکر بوستون قدیمی ترین شیکر از کیت بار سرد به حساب می آید که حداقل از سال ۱۸۴۸ میلادی به بعد ساخته شده است. شیکر از دو قسمت تشکیل می شود: یک مخزن بزرگ معمولا ۲۸ اونسی، و یک مخزن کوچکتر معمولا ۱۶ اونسی. این شیکر معمولا از فولاد ضد زنگ یا شیشه مقاوم تولید می شود. بوستون شیکر می تواند حجم زیادی از نوشیدنی را در خود نگه دارد و به بارتندر اجازه می دهد دو نوشیدنی را همزمان با هم ترکیب کند. همچنین تمیز کردن هر دو قسمت بسیار ساده است. 

این یک عامل مهم است زیرا باعث صرفه جویی در زمان می شود. به این ترتیب می توانید روی مخلوط کردن نوشیدنی ها تمرکز کنید. شیکر کوبلر کلاسیک (Cobbler Shaker) احتمالا همان شیکری است که آن را بسیار دیده اید. این مدل در سال ۱۸۸۴ میلادی تولید شد و از سه قسمت تشکیل شده است: یک درب فلزی که می توان از آن به عنوان جیگر هم استفاده کرد، یک ظرف مخروطی شکل، و یک صافی. درست کردن یک نوشیدنی با کوبلر به همین سادگی است؛ به سادگی اجزای تشکیل دهنده آن. برای استفاده از کوبلر، بارتندر مواد تشکیل دهنده کوکتل یا نوشیدنی را به ظرف مخروطی شکل اضافه میکند. 

با وسیله ای به نام مادلر، عصاره ترکیبات مورد استفاده را استخراج می کند. سپس درب آن را روی آن قرار می دهد و شروع میکند به تکان دادن آن با دست تا مواد با هم مخلوط شوند. اصطلاحا به این کار، شیک کردن نوشیدنی می گویند. یکی از مزایای شیکر بارمن این است که می توان آن را به راحتی باز و بسته کرد. و از آنجایی که این مدل دارای صافی مخصوص می باشد، نیاز نیست صافی جداگانه تهیه کنید. فقط کافیست بعد از میکس شدن عالی ترکیبات، نوشیدنی را داخل لیوان سرو بریزید. شیکر پاریسی که به آن شیکر فرانسوی نیز می گویند، طراحی زیبا و ظریفی دارد، که دلیل اصلی افزایش محبوبیت آن در سال های گذشته همین مورد است. 

از نظر زیبایی، جذاب ترین نوع شیکرها است که می توانید برای بار خانه خود تهیه کنید. باز و بسته کردن این مدل نسبت به سایرین از ایمنی کمتری برخوردار است. و بارتندر را بیشتر در معرض خطر پاشیده شدن نوشیدنی حین شیک کردن، قرار می دهد. بنابراین باید هنگام تکان دادن شیکر، آن را محکم نگه دارید تا مطمئن شوید که درب آن باز نمی شود. نکته مثبت مدل پاریسی این است که  هیچ خطری برای شکستن شیشه وجود ندارد، زیرا تمام آن فلزی است. درنتیجه دوام بسیار زیادی دارد. مدل پاریسی از دو قسمت تشکیل شده است که به آسانی تمیز می شوند و به راحتی قابل حمل هستند.

source: خرید شیکر برای خانه

  • کورش نیکزاد