قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۵ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قهوه ساز

قهوه فیلتر شده که اصطلاحا به آن قهوه چکه ای و پور اُوِر می گویند با قهوه ساز هایی مانند کمکس، فرنچ پرس، ایروپرس آماده می شود. همچنین اسیدیته کمتری دارد و طعم های پیچیده تری از قهوه را نشان می دهد. این امر موجب گردیده تا یکی از محبوب ترین گزینه ها برای دم آوری قهوه های تک خاستگاه باشد.
یک قهوه فیلتری که خوب دم آوری شده باشد دارای بافت لایه به لایه نیست. بلکه قهوه ای تمیز، شفاف و یکپارچه است. قهوه های دمی به دلیلِ نبودِ فشار زیاد و همنشینی بیشتر با آب جوش می توانند ترکیبات و مواد بیشتری از قهوه را جذب کنند.
همچنین قهوه فیلتر شده دارای یک طعم قوی و بسیار خوشمزه با احساس دهانی ملایم تری است. جالب است بدانید نوع فیلترهایی که برای تهیه این نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرید هم بر روی طعم آن تاثیر گذار است. فیلترها انواع مختلفی دارند اما به طور کلی به ۳ دسته تقسیم می شوند.
فلزی: فیلترهای فلزی معمولا از فولاد ضد زنگ حفره‌دار و یا آلومینیوم ساخته می‌شوند و بیشتر جنبه صافی را دارند. مانند قهوه ساز فرنچ پرس.
کاغذی: این فیلترها دارای جنس کاغذی هستند، از انواع درختان برای تهیه آن استفاده می شود و به رنگ سفید یا قهوه ای می باشند. مانند قهوه ساز V60.
پارچه ای: فیلترهای پارچه ای عملکرد مشابه فیلترهای کاغذی دارند. یعنی روغن‌های موجود در قهوه را جذب و از عبور ذرات ریز‌ قهوه جلوگیری می‌کنند، نکته مثبت این فیلترها این است که یکبار مصرف نیستند. مانند قهوه ساز کمکس.
فیلترها علاوه بر اینکه  دارای جنس های متفاوتی هستند، ویژگی های متمایز کننده دیگری هم دارند، به خصوص فیلترهای کاغذی. درنتیجه انتخاب نوع فیلتر هرچند آزادانه است اما باید مناسب دستگاه قهوه ساز باشد. مزیت دیگر دستگاه های قهوه ساز فیلتری این است که هم مدل های دستی دارند و هم مدل های برقی و اتوماتیک. با این وجود که نحوه استفاده از همه این دستگاه ها (برقی و دستی) تقریبا مشابه می باشد اما از لحاظ ظاهری بسیار مختلف هستند.
source: قیمت قهوه ساز فیلتری ارزان

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

اسپرسو ساز خانگی

همزمان با رشد جهانی قهوه، خرید اسپرسو ساز خانگی هم نیز رشد قابل ملاحظه ای داشته است. بر پایه تحقیقات انجام شده، مصرف قهوه در خانه بیشتر از مصرف آن تا قبل از شروع همه‌گیری ویروس کرونا شده است. حدود ۸۴ درصد از مصرف کنندگان روزانه قهوه اکنون خودشان در خانه قهوه اسپرسو آماده می کنند. در حالی که این رقم در ژانویه سال ۲۰۲۰، ۸۰ درصد بوده است.
و خریداران همیشه این مشکل را دارند که بهترین برند اسپرسو ساز های خانگی کدام اند؟ برای پاسخ به این سوال به تجربه و میزان رضایت خریداران از این دستگاه ها رجوع می کنیم. برای مقایسه بسیار دقیق این دستگاه ها باید ویژگی های زیادی را بررسی کرد. اما ما در این مقاله فقط دستگاه ها را از لحاظ برند تولید کننده آنها بررسی می کنیم.
نوا یکی از مطرح ترین برندهای اسپرسو ساز خانگی است که به سفارش کشور امارات اما در کشور چین تولید می شوند. محصولات نوا به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند، قسمت بزرگی از بازار ایران را به خود اختصاص داده اند. مطرح ترین مدل های این برند عبارتند از: اسپرسو ساز نوا 139، نوا 128، مدل نوا 140، نوا مدل 130، اسپرسو ساز نوا 149، … .
تمام مدل های برند نوا بسیار کاربردی هستند و مجهز به نازل بخار اند برای تهیه ی انواع قهوه های با شیر مانند کاپوچیو. برند نوا امکانات بیشتری در دستگاه های خود تعبیه کرده است که برای اطلاع از آنها باید دستگاه ها را با یکدیگر مقایسه کرد.
دلونگی از برند های قدرتمند ایتالیایی است که بیشترین دلیل شهرت آن به دلیل فعالیت در این حوزه تولید دستگاه ای قهوه ساز است. و با تولید اسپرسو ساز باکیفیت سهم بالایی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده است. ممکن است برخی از مدل های این برند از نظر عصاره گیری به کیفیت برند های دیگر نباشند. اما برای افراد مبتدی بسیار کارآمد هستند. مانند: لونگی مدل 420، دلونگی ۶۸۵، اسپرسو ساز دلونگی مدل 850.
یکی دیگر از برندهای بزرگ در حوزه تولید اسپرسو ساز بخصوص اسپرسو ساز های خانگی، مباشی است. مباشی تجربه زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی دارد و در ایران نیز از برندهای محبوب و پرطرفدار محسوب می‌شود. دستگاه هایی مانند: اسپرسو ساز مباشی ۲۰۲۰، مدل 2015، مباشی 2016، اسپرسو ساز مباشی 2010، مدل 2034.
source: قیمت بهترین برند دستگاه اسپرسو ساز خانگی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

کف ساز شیر

دستگاه های اسپرسوساز دارای نازل بخار هستند و باریستا به کمک این نازل و پیچر، شیر را فوم دار می کنند. نازل بخار به بویلر (مخزن آب) دستگاه اسپرسو ساز وصل است. زمانی که دکمه بخار را روشن کرده یا پیج بخار را باز می کنیم، آب با فشار زیاد، بصورت بخار از نازل خارج می شود. سپس با قرار دادن پیچر که حاوی شیر است، در زیر نازل، بخار آب وارد حجم شیر شده و آن را فوم دار میکند.

اما خبر خوب این است که بدون دستگاه اسپرسو ساز هم می توان شیر را فوم دار کرد. می پرسید چطور؟ به وسیله ابزاری به نام کف ساز شیر. همانطور که از نام این محصول پیداست، وسیله ای است برای ایجاد کف یا همان فوم شیر برای درست کردنِ انواع مختلفی از قهوه های سرد و گرم که در کافی شاپ ها میل می کنید.

عملکرد کف ساز های شیر بسیار شبیه به قهوه ساز فرنچ پرس می باشد. با این تفاوت که انتهای پیستون، به صفحه ای مشبک متصل است. این صفحه مشبک در فوم دار کردن بهتر شیر، تاثیر بسزایی دارد. این وسیله کاربرد بسیار راحتی دارد و کافیست مراحل کمی را انجام دهید.

source: خرید بهترین کف ساز شیر دستی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قهوه اسپرسو

چقدر دوست دارید روزانه بیشتر از ۱ فنجان قهوه اسپرسو میل کنید؟ قهوه یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین نوشیدنی ها در جهان است. مخصوصا قهوه اسپرسو. این محبوبیت به حدی زیادی است که افراد بی شماری علاوه بر اینکه در قهوه فروشی ها قهوه می نوشند، خودشان هم در خانه دستگاه قهوه ساز دارند.
 همه افراد مهارت های یک باریستا برای درست کردن قهوه را ندارند. چراکه درست کردن قهوه به راحتی و سادگی دم کردن چایی نیست. بلکه برای آماده کردن یک فنجان قهوه هم به لوازم بیشتری نیاز است و هم به مهارت های لازم آن.
با این حال قهوه کپسولی، قهوه ای است که درست کردن آن بسیار راحت است و به هیچ به ابزار جانبی نیاز ندارد. برخلاف درست کردن برخی از قهوه های دمی، حتی قهوه ترک یا قهوه اسپرسو با دستگاه های اسپرسو ساز! چطور؟ درواقع قهوه کپسولی، قهوه ایست که از کپسول های آماده در بازار تهیه می شود. حال کپسول قهوه چیست؟
کپسول قهوه، بسته های پودر قهوه آماده ای هستند که قهوه اسپرسو آماده می کنند. اما نه با دستگاه اسپرسو ساز و حتی روشِ رایج آماده کرده اسپرسو، بلکه به روشی بسیار آسان و بهتر. کپسول‌ قهوه، یک محفظه کوچک نگهدارنده پودر قهوه می باشد که توسط روکش ضخیم فلزی یا پلاستیکی، بخوبی مهر و موم شده است.

بعد از خرید کپسول، تنها کاری که باید انجام داد، قرار دادن آن در دستگاه نسپرسو ساز یا قهوه ساز های کپسولی است. و با روشن کردن دستگاه و زدن کلید بعد از چند ثانیه قهوه اسپرسو آماده می شود. با این کپسول ها از هدر رفتن قهوه و کثیفی های تفاله قهوه در اطراف دستگاه جلوگیری می‌ کنید. کپسول های قهوه برای اول توسط شرکت نسپرسو طراحی و به بازار عرضه شدند.
source: طرز تهیه قهوه کپسولی
 

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

آسیاب قهوه

برای بسیاری از افراد داشتن دستگاه آسیاب قهوه ضروری است تا همیشه قهوه‌ اسپرسو نهایی آنها، طعم اصلی خود را حفظ کند. همچنین عطر و رایحه‌ آن در فنجان قهوه باقی بماند. زیرا دانه های قهوه تقریبا بین ۳-۱ دقیقه بعد از آسیا شدن، عطر و طعم خود را حفظ می کنند. بعد از آن عطری که از قهوه استشمام می کنیم، عطر واقعی آن نیست.
یکی از دلایل تنوع بسیار زیاد گرایندرهای قهوه هم همین مورد می باشد. چراکه اهمیت گرایندرهای قهوه کمتر از دستگاه های قهوه ساز نیست. اما مهمترین ویژگی ای که آسیاب قهوه خانگی باید آن را داشته باشند چیست؟ برای هر قهوه ساز باید دانه قهوه را مناسب با آن گرید کرد. به میزان یکنواخت آسیاب کردن دستگاه هم توجه کنید. اگر قهوه ساز به پودر قهوه ریز نیاز دارد، درنتیجه باید بسیار یکنواخت گرید کند.
قابلیت انجام آسیاب در درجه های مختلف، ویژگی مهم بعدی است. البته این فاکتور زمانی اهمیت پیدا می کند که دارای چند دستگاه کافی میکر هستید (به طور مثال هم قهوه ساز دستی و هم برقی). یا قصد دارید در آینده از قهوه ساز های مختلف استفاده کنید.
به میزان ظرفیت آسیا کردنِ دستگاه حتما توجه کنید. اگر روزانه ۳-۱ فنجان قهوه می خورید یا درست می کنید، آسیاب های دستی یا برقی سبک مناسب هستند. اما اگر تعداد قهوه ای که روزانه آماده می کنید بیشتر از این تعداد می باشد بهتر است از آسیاب های برقی حرفه ای خریداری کنید.
source: خرید آسیاب قهوه برای آشپزخانه

  • کورش نیکزاد