قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مضرات قهوه اسپرسو

اسپرسو قهوه بسیار خوشمزه و دلنشینی است و طرفداران دو آتیشه ای هم دارد. همچنین شما در هر کجا که باشی، تنها با خرید اسپرسو ساز می توانید این قهوه را تهیه کنید. ولی شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که مصرف این حد از اسپرسو ضرر ندارد؟ یا اصلا طبع اسپرسو گرم است یا سرد؟ یا خوردن اسپرسو به چه افرادی پیشنهاد می شود و به چه افرادی نه؟

خواص قهوه اسپرسو

اسپرسو نوشیدنی ای است که با دستگاه اسپرسو ساز، از ترکیب دانه قهوه عربیکا و روبستا و با درجه رست تیره قهوه آماده می شود. اما خوردن اسپرسو چه اثرات مثبتی بر روی بدن دارد؟

  • اسپرسو سرشار از کافئین است و باعث افزایش انرژی و رفع خواب آلودگی می شود.
  • ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان و دیابت را کاهش می دهد.
  • قهوه اسپرسو دارای مقدار خیلی کمی کالری می باشد؛ درنتیجه نوشیدن قهوه قبل از ورزش علاوه بر اینه که باعث بهبود عملکرد بدن می شود، به لاغرتر کردن بدن هم کمک می کند.
  • به دلیل اینکه قهوه انرژی زا می باشد، بر روی سیستم مغز تاثیر می گذارد و باعث می شود بر روی مسائل مهم بیشتر و بهتر تمرکز کرد.
  • و همچنین قهوه اسپرسو ضد افسردگی بوده و به بالا رفتن روحیه کمک می کند. به خصوص مصرف رست تیره دانه قهوه روبستا.

در نهایت ما مصرف روزانه یک فنجان قهوه را به همه توصیه می کنیم، زیرا علاوه بر اینکه ضرری ندارد به بدن انرژی می رساند.

source: فواید قهوه اسپرسو

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قهوه ی فوری چیست

بر طبق تحقیقات تقریبا نیمی از مردم دنیا ترجیح می‌دهند، برای رفع خستگی خود به جای استفاده از قهوه ساز و آماده کردن قهوه از قهوه‌های فوری استفاده کنند. بین سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۴ مصرف و فروش این قهوه سه برابر گشته است.

اما اصلا قهوه‌ی فوری چیست؟چرا انقدر محبوب است و کدام نوع قهوه فوری برای نوشیدن مناسب‌تر است؟

آیا قهوه‌ی فوری یک قهوه‌ی واقعی است؟

پاسخ این است! بله، قهوه فوری یک قهوه واقعی است، اما دانه‌های قهوه‌ای که درون آن مشاهده می‌کنید، به‌هیچ‌عنوان دانه‌های طبیعی قهوه نیستند.

قهوه محصولی از خانواده توت‌هاست که اغلب اوقات میوه آن به دلیل ظاهر قرمز و گیلاس مانندش، گیلاس قهوه نامیده می‌شود. در داخل هر گیلاس دو دانه وجود دارد(مگر نوع خاصی از گیلاس‌ها که دانه‌ قهوه را از هم جدا نمی‌کند). تولیدکنندگان قهوه، گیلاس‌ها را برداشت می‌کنند و بعد آن‌ها را در پروسه‌ی فرآوری قهوه قرار می‌دهند تا میوه قهوه از آن جدا می‌گردد. روش‌های متفاوت فرآوری باعث ایجاد تفاوت در طعم قهوه‌ی حاصل می‌گردد. پس از آن دانه‌ها خشک شده، رست می‌شوند و برای دم آوری آماده می‌گردند.

در پایان این مرحله است که راه قهوه‌ی فوری و قهوه‌ های دیگر از هم جدا می‌شود.

امروزه به دلیل استقبال زیاد از قهوه فوری، تعداد کارخانه هایی که دست به تولید قهوه فوری زده اند، رو به افزایش است. اما همه آنها قهوه باکیفیتی را تولید نمی کنند. بهترین آنها عبارتند از: استارباکس (Starbucks), برند قهوه جیکوب (Jacob’s Coffee), برند قهوه فولگرز (Folgers)

source: بهترین مارک قهوه فوری

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

تفاوت قهوه فوری و قهوه دمی

امروزه با گسترش قهوه فوری، این سوال به کررات پرسیده می شود که قهوه ای فوری بهتر هستند یا قهوه های دمی؟ در مقاله قهوه ی فوری چیست؟ در مورد پیدایش و نحوه تولید قهوه های فوری صحبت کردیم و در این مقاله به مقایسه قهوه فوری و قهوه دمی می پردازیم.

قهوه فوری

قهوه فوری، دانه های قهوه ای هستند که طی مراحلی آب آنها را گرفته و به کریستال های قهوه تبدیل می کنند. برای آماده کردن قهوه فوری، فقط کافی است محتوای بسته های قهوه فوری را در فنجان ریخته و به آن آب جوش اضافه کنید.

قهوه دمی

قهوه دمی قهوه ای است که ابتدا باید دانه های قهوه را متناسب با نوع دستگاه قهوه ساز، آسیاب کرده و در طی مراحلی، قهوه را دم کرد.

اگر می‌خواهید حس دهانی بیشتری از قهوه بگیرید؟ بهتر است که از یک فرنچ پرس یا یک ائروپرس استفاده کنید. اگر می‌خواهید تلخی قهوه را کم باشد و شیرینی مطبوعی به آن اضافه کنید؟ زمان عصاره گیری از قهوه را کوتاه‌تر کنید، دانه‌های قهوه را درشت‌تر آسیاب کنید و یا از آبی با درجه حرارت پایین‌تر استفاده کنید.

در نهایت: کدام یک برنده‌اند؟ قهوه‌ی فوری یا قهوه فوری؟

بدون شک قهوه‌ی فوری بسیار ارزان‌تر است، زیرا تمام کاری که باید انجام دهید جوش آوردن آب است که قطعا کار راحتی است. همچنین به خرید قهوه ساز هم نیازی ندارید.

با توجه به قیمت پایین آن، ارزشی برابر با پولی که خرج آن می‌شود را دارد؟ خب، این دیگر کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد. راحتی، طعم، عطر و … فاکتور هایی هستند که باید به آنها توجه کنید.

در این بخش هایی که در زیر بیان می کنیم، قهوه دمی برنده بدون رقیب است.

source: قهوه فوری نسکافه

  • کورش نیکزاد