قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید موکا کرم

خرید اسپرسو ساز

برای درست کردن قهوه، روش های بسیار متفاوتی وجود دارد که برای تهیه کردن قهوه با آن روش ها نیاز به خرید قهوه ساز مخصوص شان می باشد. زیرا هرکدام از این قهوه ساز ها، قهوه خاصی را آماده میکنند.

موکا کرم، دستگاهی است شبیه به موکاپات. یعنی قهوه سازی روگازی است که از سه قسمت تشکیل شده است. مخزن آب (مخزن زیرین)، سبد قهوه و فیلتر آن و مخزن عصاره قهوه (مخزن بالایی).

با این تفاوت که بر روی درب موکا کرم، اهرمی مانند اهرم فرنچ پرس به همراه فیلتری فلزی تعبیه شده است. این اهرم به این منظور بر روی درب قرار دارد که به وسیله آن بتوان قهوه ای درست که کرما داشته باشد.

همانطور که میدانید، قهوه ای که موکاپات های روگازی آماده می شود، فاقد کرما است که این مشکل در موکا کرم ها از بین رفته است. و چون قهوه ای که با موکا آماده می شود مانند اسپرسو ساز ها از گذر آب جوش از پودر قهوه می باشد، عملکردی شبیه به اسپرسوساز ها دارد.

از ویژگی های مثبت دیگر این قهوه ساز می توان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد. ابعاد کوچک و وزن سبک آن باعث شده است که بتوان به راحتی آن را در هر کیف، چمدان، زنبیل های تفریحی، … قرار داد. و در هر مکانی که هستید بتوانید از قهوه تون لذت ببرید.

source: خرید موکا کرم

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

خرید قهوه

اگر اهل خرید قهوه و نوشیدن آن باشید آن هم به صورت روزانه چندین فنجان، احتمالا قهوه را برای خواص آن نمیخورید. و یا اگر جز افرادی هستید که قهوه نمی خورید، قطعا از فواید بسیار مفید آن برای بدن خبر ندارید.

کارشناسان و بسیاری از متخصصان تغذیه نوشیدن ۱ تا ۳ فنجان قهوه در روز را توصیه کردند. زیرا این نوشیدنی تلخ اما بسیار دلنشین، بیش از آن چیزی که فکر می کنید دارای مواد مفید برای بدن می باشد.

هرچند که بسیاری از افراد قهوه را برای بدست آوردن انرژی می خورند یا برای اینکه بیدار بمانند. اما تاثیرات مثبتی که قهوه بر روی بدن دارد بیشتر از این دو مورد است. این تاثیرات مثبت شامل موارد زیر است.

اما لازم است قبل از برشمردن خواص قهوه این نکته را بیان کنیم که نوع قهوه و قهوه ساز که با آن قهوه درست میکنید مهم نیست. مهم این است که نوشیدن روزانه قهوه با شیرینی همراه نباشد. خواص قهوه عبارتند از:

  • جلوگیری از بروز انواع بیماری
  • کمک کردن به چربی سوزی
  • تقویت حافظه
  • ماندگاری بیشتر خاطرات

source: چرا باید قهوه بخوریم؟

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

کاربرد شیکر

شیکر

اگر به نوشیدن یا درست کردن انواع نوشیدنی های سرد علاقمند هستید، اولین کاری که باید انجام دهید، خرید شیکر است. زیرا با این وسیله میتوان در زمانی کوتاه تمام نوشیدنی های خنک و حتی مدرن را آماد کرد. نوشیدنی هایی مانند: کوکتل ها، لیموناد، موهیتو، اسموتی ها، … .

شیکر ابزاری است برای ترکیب کردن (بِلِند کردن) مواد مختلف برای درست کردن خوشیدنی های سرد و خوشمزه. برای درست کردن این نوشیدنی ها نیاز به ابزار پیچیده یا کارهای زیادی نیست.

کافی است مواد مورد نظرتان را درون شیکر ریخته، درب آن را گذاشته و در مدت زمان لازم آن را تکان دهید. (جالب است بدانید یکی از کارهایی که نشان دهنده میزان مهارت بارتندر است، نحوه تکان دادن شیکر توسط اوست. هرچقدر تکان دادن آن با حرکات نمایشی و جالبی همراه باشد، نشان دهنده مهارت بالای بارتندر است).

اگر برای آماده کردن این نوشیدنی های دلنشین به آب گاز دار هم نیاز دارید به راحتی با سودا ساز میتوانید آب را گاز دارکنید و به ترکیب نوشیدنی تان اضافه کنید. همچنین بسته به نوع نوشیدنی و رسپی آن میتوانید تکه های یخ را در ابتدا به شیکر بریزید یا در انتها.

شیکرها مدل های مختلفی دارند اما رایج ترین و پرفروش ترین آنها شیکرهای بوستون (تصویر اول) و کوبلر (تصویر دوم) هستند. این دو شیکر با اینکه کاربرد یکسان و ظاهر تقریبا مشابهی دارند، اما کمی متفاوت هستند.

شیکرها را معمولا در کیت های بار سرد و به همراه دیگر وسایل بار سرد به بازار عرضه می کنند. اما از آنجایی که شیکر کاربرد بیشتری در مقایسه با دیگر لوازم بار سرد دارد، به صورت جداگانه هم به فروش میرسد.

source: کاربرد شیکر

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

خرید اسپرسو ساز

نوشیدنی قهوه تنوع بسیار زیادی دارد که با خرید اسپرسو ساز میتوانید بیشتر آنها درست کنید. چرا با دستگاه اسپرسوساز؟ به دو دلیل. ۱- پایه اکثر قهوه اسپرسو است. ۲-  و تقریبا نیمی از نوشیدنی های قهوه در ترکیب با شیر آماده می شوند.

و قطعا میدانید که این شیر، شیر معمولی نیست. بلکه شیری است که هوا یا بخار آب ترکیب شده است. به این صورت که با ورود هوا به داخل شیر، مولکول های هوا توسط ذرات پروتئین شیر محاصره می شوند و نمی‌تواند از آن خارج شود در نتیجه شیر قوام گرفته و افزایش حجم پیدا میکند.

بهترین وسایل برای فوم دار کردن شیر، دستگاه اسپرسو ساز است به همراه پیچر. برای فوم دار کردن شیر، با شیر را درون پیچر ریخته و آن را در زیر نازل بخار دستگاه اسپرسو ساز بگیرید. با زدن دکمه بخار آب، آب جوش با فشار با شیر ترکیب می شود. این کار را تا جایی ادامه می دهید  که شیر به قوام مطلوب و اندازه دلخواه برسد.

چند نکته مهم:

  • اولین نکته: در زمان خرید پیچر دقت کنید که نوع استیل آن بهتر از سایر جنس های آن می باشد.
  • قبل از اینکه پیچر را در زیر نازل قرار دهید، نازل بخار را باز کنید تا آب جوش از آن خارج شود. تا زمانی که فقط بخار آب از آن خارج شود.
  • ظرفیت پیچر را مناسب با تعداد فنجان قهوه ای که می خواهید آماده کنید انتخاب کنید. معمولا برای دستگاه های خانگی پیچر با ظرفیت ۳۵۰ یا ۵۰۰ میلی لیتر.
  • شیر را نه خیلی کم نه خیلی زیاد داخل پیچر نریزید. معمولا ۳/۱ تا ۲/۱ حجم پیچر مناسب است.
  • سر استیم را بسیار پایین (خیلی درون شیر) قرار ندهید. نشانه سر استیم بسیار پایین، صداهای گوش خراش و نامطلوب است.
  • سر استیم (نازل) را بسیار بالا قرار ندهید. نشانه سر استیل بسیار بالا، صدای قل خوردن شیر است.

source: روش فوم گیری شیر در خانه

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

خرید آسیاب قهوه

از اولین کارهایی که افراد علاقمند به نوشیدن قهوه انجام می دهند، خرید قهوه ساز است. و کار بعدی که بلافاصله بعد از آن انجام می دهند، خرید آسیاب قهوه است.

گریندر N900 از آسیابهای حرفه ای، نیمه اتوماتیک و نیمه صنعتی است. و از این دستگاه می توان برای مصارف خانگی، کافی شاپ های کوچک، شرکت ها، مغازه ها، هاپرها، … استفاده کرد.

زیرا این افراد از آنجایی که به نوشیدن قهوه علاقه شدیدی دارند، دوست دارند قهوه همیشه همراهشان باشد تا اینکه به کافی شاپ بروند. همچنین آنها می دانند که یکی از ۳ اصل مهمی که در طعم قهوه تاثیر گذار است، میزان آسیاب کردن دانه های قهوه است. به این دلیل که هرچقدر دانه های قهوه را قبل از دم کردن آسیاب کنند، قهوه عطر و طعم تازه تری دارد.

با آسیاب قهوه  N900 می توان با برای قهوه ترک تا قهوه های فیلتری قهوه آسیاب کرد. زیرا دارای ۸ درجه برای آسیاب کردن می باشد. اما یکی از بهترین قابلیت های این دستگاه در مخزن آن نهفته است. مخزن این گریندر به گونه ای طراحی شده که دارای دوزر است.

و به این صورت است که هم می توان مقدار قهوه مورد نیاز برای درست کردن قهوه را آسیاب کرد. و هم می توان بیشتر از آن مقدار آسیاب کرد و در دوزر نگهداری کرد تا در دفعاتی بعدی پودر قهوه آماده داشته باشید و نیازی به پودر کردن مجدد دانه قهوه نباشد.

  • توان: ۳۵۰W
  • گنجایش مخزن دان قهوه: ۱۲۰۰g
  • ابعاد: cm33*19*57
  • دارای تیغه استیل ضد زنگ
  • گنجایش مخزن پودر قهوه: ۲۰۰g
  • مجهز به فیوز اطمینان جهت حفظ ایمنی است که از آسیب دیدن دستگاه هنگام نوسانات برق جلوگیری کند.

با اینکه عملکرد هردوی این دستگاه ها یکی و کاملا حرفه ای می باشد، اما کاملا متفاوت هستند. اولین تفاوت شان در نوع کاربری است. دستگاه کوبان برای کافی شاپ های بزرگ، خرده فروشی ها، هتل ها، رستوران ها، … مناسب است. زیرا توانایی پودر کردن ۵۰ کیلوگرم قهوه در ساعت را دارد!!

تفاوتی بعدی در مخزن آنهاست. آسیاب قهوه کوبان مخزنی ندارد و درچه خروجی قهوه آسیاب شده بزرگتر از دهانه پرتافیلتر می باشد. درنتیجه باید خودتان زیر خروجی، محفظه ای قرار دهید.

اما این طراحی باعث شده است که هیچگونه پودر قهوه در خروجی باقی نماند. و این خود موجب می شود قهوه آسیا شده جدید با قهوه آسیا شده قبلی ترکیب نشود. درنتیجه عطر و قهوه اصلی قهوه حفظ می شود و پودر قهوه کاملا یکدستی خواهید داشت.

source: بهترین آسیاب قهوه صنعتی

  • کورش نیکزاد