قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قهوه اسپرسو

یکی از مواردی که به دمای قهوه اسپرسو کمک شایانی می کند، گرم کردن بویلر آب اسپرسو ساز است. برای این کار اگر زمان دارید، قبل از درست کردن قهوه، یکبار پرتافیلتر بدون بسکت را به دستگاه وصل کرده و اجازه دهید به اندازه یک شات قهوه، آب تنها از هدگروپ و پرتافیلتر خارج شود؛ و سپس با قهوه عصاره گیری را انجام دهید.
اما اگر فرصت انجام این کار را ندارید کافی است قبل از انجام عصاره گیری، دکمه اسپرسو را زده تا مقداری آب جوش از هدگروپ خارج شود. بدون پرتافیلتر و به مدت ۱۰-۵ ثانیه. و سپس قهوه خود را درست کنید.
مورد بعد زمانی که به کافی شاپ مراجعه می کنید، حتما دقت کرده اید همیشه تعدادی فنجان قهوه بر روی دستگاه قهوه ساز اسپرسو قرار دارد. این کار صرفا برای زیبایی نیست. بلکه با این کار علاوه بر زیبایی، یک فوت کوزه گری را انجام می دهند. یعنی گرم کردن فنجان قهوه پیش از عصاره گیری که به آن کاپ وارمر گفته می شود.
کاپ وارمر، گرم کننده صفحه حرارتی ای است که دقیقا بر روی سطح بالایی دستگاه های اسپرسوساز تعبیه می شود. و می توان گفت همه دستگاه های اسپرسو ساز دارای صفحه کاپ وارمر هستند. باریستا با قرار دادن کاپ ها و فنجان ها بر روی کاپ وارمر، از سرو قهوه اسپرسو سرد جلوگیری می کند. زیرا اگر زمانی که قهوه داخل فنجان ریخته می شود، فنجان سرد باشد، قهوه دچار شوک شده و به سرعت دمای خود را از دست می دهد.
چرا دمای قهوه مهم است؟ یکی از مهمترین فاکتور های دم آوری قهوه، فاکتور دما است. به طوری که چه بیشتر و چه کمتر از حد مناسب باشد، نوشیدنی کیفیت خود را از دست می دهد و کاملا تاثیر خود را روی طعم نشان خواهد داد. برای رسیدن به دمای مناسب عوامل متعددی نقش دارند، از جمله دمای آب، میزان آسیاب کردن قهوه، کیفیت آب، … . اما گاهی اوقات با وجود صحیح انجام دادن این موارد باز هم دمای قهوه نهایی، از دمای مورد انتظار ما کمتر است.

source: تنظیم دمای قهوه اسپرسو

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قهوه ساز دستی

پرفروش ترین قهوه ساز دستی قهوه جوش یا جذوه می باشد. بعد از آن موکاپات، فرنچ پرس، قهوه ساز کمکس، V60، ایروپرس و موکا کرم هستند. برخی این از دستگاه ها عملکرد مشابهی دارند، مانند: موکاپات و موکاکرم یا قهوه ساز V60 و کمکس.

کافی میکر های دستی نیز به قهوه ساز های دمی یا قهوه ساز های نسل سوم هم شناخته می شوند، اما این دسته بندی خیلی کلی است. چون دستگاه های دم آوری قهوه به صورت دستی، هر کدام سازوکار مخصوص به خود را دارند و اصلی ترین ویژگی مشترکشان این است که اتوماتیک نیستند و تماما با دست انجام می شوند.

با این حال بهتر است قبل از خرید طرز درست کردن قهوه با آنها را بطور جداگانه مطالعه کنید. اما به تنها ابزاری که برای درست کردن قهوه با همه این دم افزارها نیاز است عبارتند از: اجاق گاز یا منبع حرارتی، آب و پودر قهوه.

تا چندین سال گذشته بازار فروش قهوه ساز های برقی مانند دستگاه های اسپرسو ساز بسیار داغ بود. اما با ساخت قهوه ساز های دستی و ورود شان به بازار، همچنین نیازِ افرادِ بیشتری برای نوشیدن قهوه، این دستگاه ها رغیب های جدی پیدا کردند.

چراکه قهوه ساز های برقی در مقایسه با قهوه ساز های دستی قیمت بالاتری دارند. علاوه بر قیمت، ابعاد و وزن این دستگاه ها زیاد است و نمی توان آنها را با خود جا به جا کرد. درنتیجه در محل کار یا حتی اگر در سفر و تفریح باشید، برای نوشیدن یک فنجان قهوه حتما باید به قهوه فروشی مراجعه کرده و نمی توانید از قهوه ساز شخصی خودتان استفاده کنید.

اما با کافی میکر های دستی تمام این مشکلات از بین می رود. این دستگاه ها دارای وزن بسیار سبکی هستند و با ابعاد کوچکی که دارند در کیف های ساده دستی هم به راحتی جا می شوند. ویژگی مثبت بعدی این دستگاه ها، عملکرد سریع و راحت شان است. با این قهوه سازها می توان بین ۵-۱ دقیقه ( بسته به نوع کافی میکر) قهوه آماده کرد.

source: قهوه ساز دستی مرغوب چی بخرم

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

خرید شیکر استیل

شیکر

در این مقاله 2 ابزار باریستا را معرفی می کنیم که با کمک آنها می توان تمام نوشیدنی های بار سرد را تهیه کرد. شیکر و مادلر، این 2 وسیله بارتندری هستند که باریستا برای درست کردن نوشیدنی هایی مانند آبمیوه، اسموتی ها، کوکتل ها، انواع شیک و بستنی، غیره از آنها به فراوانی استفاده می کند.

اما شاید بتوان گفت شیکر برای آماده کردن برخی از نوشیدنی ها ضروری تر نیز می باشد. شیکر ابزاری شبیه به مخلوط کن دستی است. و با اینکه کارایی یک بلندر قوی را داد اما در مقایسه با مخلوط کن ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

علاوه بر این قابل حمل است و می توان آن را همه جا با خود برد. از محل کار گرفته تا سفر، گردش. نحوه استفاده از این ابزار بسیار ساده بوده و کافی است مراحلی کوتاه اما سریع را طی کنید. اما هر نوشیدنی رِسپی مخصوص به خود را دارد. بنابراین بهتر است برای درست کردن نوشیدنی مورد نظرتان ابتدا مواد لازم و نحوه درست کردن آن را با شیکر مطالعه کنید.

source: خرید شیکر استیل

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

اسپرسو ساز نیمه صنعتی

برخی از مدل های دستگاه های اسپرسو ساز برای استفاده خانگی مناسبند و به اسپرسو ساز خانگی شناخته می شوند. و مدل های دیگر برای درست کردن قهوه در تعداد بیشتر کاربری دارند یعنی اسپرسو ساز های صنعتی. با این حال دسته ای از این قهوه ساز ها هستند که با عنوان اسپرسوساز نیمه صنعتی به بازار عرضه می شوند.
ساختار اسپرسوساز های نیمه صنعتی، مابین مدل های صنعتی و خانگی است. این دستگاه از نظر ظاهر بسیار شبیه به اسپرسوساز های خانگی هستند اما ساختار درونی آنها قوی تری از مدل خانگی بوده و به دستگاه های صنعتی نزدیک تر می باشد. منظور از توان داخلی، توان موتور، میزان فشار بار، نوع و سایز هدگروپ، میزان پمپ بخار آب.
علاوه بر این موارد امکانات اسپرسوساز های نیمه صنعتی از انواع خانگی بیشتر و از نوع صنعتی کمتر می باشد. این امکانات شامل: کلید آبجوش، تک شات، دبل شات جداگانه، نمایشگر فشار، زمان، دما، نازل بخار حرفه ای، … هستند. و از آنجایی که این روزها یکی از محبوب ترین دستگاه های قهوه ساز، اسپرسو ساز ها می باشند، توجه به این نکته مهم است که تمام دستگاه های اسپرسو ساز کاربرد یکسانی ندارند.
source: کاربرد اسپرسو ساز نیمه صنعتی

  • کورش نیکزاد
  • ۰
  • ۰

قهوه ساز مسافرتی

تا قبل از ساخت قهوه ساز های مسافرتی مانند نانو پرسو، خوردن قهوه در سفر بسیار مشکل بود. اگر عاشق قهوه بودید و قهوه فروشی هم در دسترس نبود این مشکل ناراحت کننده تر هم میشد. همین مساله باعث شد تولید کنندگانِ قهوه ساز ها به فکر طراحی و ساخت دستگاه هایی شوند که مناسب برای سفر باشند.

تا هرکسی در هر مکانی که هست و یا با هر وسیله ای که سفر می کند، هر زمانی که هوس نوشیدن یک فنجان قهوه را داشت، به راحتی بتواند قهوه اش را آماده کرده و نوش جان کند. یا حتی افرادی که سرکار هستند اما قهوه فروشی به آنها نزدیک نیست و یا حال رفتن به قهوه فروشی را ندارند، قهوه ساز خودشان را از کیف درآورده و همان لحظه قهوه محبوب شان را آماده کنند.

اگر جز افرادی هستید که نوشیدن قهوه جز برنامه های روزانه تان شده؛ یا همیشه در سفر و تفریح این دغدغه را دارید که چطور قهوه تهیه کنید، این قهوه ساز های سفری قطعا برای شما مناسب اند. نانوپرسو، مینی پرسو، ایروپرس، ۶۰، موکاپات، فرنچ پرس. همه این کافی میکر ها انواع مختلفی دارند. از نوع متریال بدنه گرفته تا اسم برند. اما عملکردِ یکسانی دارند و انتخاب هر کدام بر اساس سلیقه افراد صورت می گیرد.

source: قیمت بهترین قهوه ساز مسافرتی

  • کورش نیکزاد