قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش قهوه , اسپرسو ساز , خرید تجهیزات کافی شاپ , انواع بلندر , قهوه ساز , دانه قهوه , لوازم آشپزخانه فروشگاه قهوه دات کام

قهوه دات کام

فروش بهترین قهوه ها , فروش انواع اسپرسو ساز خانگی در قهوه دات کام , خرید ارزان تجهیزات کافی شاپ , فروش اینترنتی انواع بلندر , پر طرفدار ترین قهوه ساز ها , تجربه خوشمزه ترین دانه های قهوه در فروشگاه اینترنتی قهوه دات کام
بی نظیرترین قهوه ها با اسپرسو ساز های صنعتی در فروشگاه قهوه دات کام , خرید اینترنی متنوع ترین فرانسه ساز ها در فروشگاه ما , تجربه به یاد ماندنی مزه قهوه با خرید انلاین اسپرسو ساز های صنعتی قهوه دات کام , لوازم آشپرخانه فروشگاه قهوه دات کام شامل با کیفیت ترین وافل ساز ها، اسنک و ساندویچ ساز، کف زن و خامه سازه ها است , بهترین خرید اینترنتی لوازم باریستا
ارزان ترین قیمت انواع قهوه ساز فروشگاه , طعم خاص قهوه با انواع متفاوت قهوه ساز ها , نرم ترین دانه های قهوه با آسیاب قهوه های قهوه دات کام

  • ۰
  • ۰

آسیاب قهوه

یکی از ملزومات اصلی برای تمام کافه ها و بعضی از اسپرسو ساز های خانگی، خرید آسیاب قهوه است. زیرا به شدت بر روی طعم و عطر اسپرسو تاثیر گذار بوده و تا حد زیادی کیفیت انواع نوشیدنی های قهوه به عملکرد دستگاه گرایندر قهوه وابسته است.

همانطور که می دانید گرایندر های قهوه انواع مختلفی دارند اما به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شوند. آسیاب های دستی و آسیاب های برقی. هر دوی این دستگاه های آسیاب کاربرد های ویژه ی خاص خود را دارند و هر کدام برای یک قهوه سازی مناسب هستند.

آسیاب قهوه ۰۲۲ از گرایندر ‌های قهوه حرفه ای، اتوماتیک و نیمه صنعتی می باشد. دارای کیفیت ساخت بسیار بالا بخصوص قیف آن. طراحی قیف با مواد درجه یک و از جنس پلی استر است که تغییر شکل نمی ‌دهد و نمی ‌شکند.

قابلیت تنظیم مقدار قهوه‌ی خروجی ویژگی مثبت دیگری است که این آسیاب دارد. با تنظیم مقدار قهوه‌ی خروجی به راحتی می ‌توانید مقدار قهوه ‌ای را که نیاز دارید تعیین کرده و بصورت دقیق آن را پودر کنید.

همچنین آسیاب قهوه آندیمند ۰۲۲ دارای ۸ درجه برای پودر کردن است که می توان با آن دان قهوه را از ریزترین درجه (برای قهوه ترک) تا درشت ترین درجه (برای قهوه فرانسه) پودر کرد بصورت کاملا یکدست و یکنواخت. و شاید بتوان گفت مهمترین ویژگی گرایندر آندیمند ۰۲۲ این است که پرتافیلتر مستقیما زیر خروجی آسیاب قرار می گیرد.

آسیاب قهوه پاکت دار ۰۱۸ نمونه دیگری از گرایندر های حرفه ای،اتوماتیک و نیمه صنعتی به حساب می‌ آید. این اسیاب قهوه از لحاظ ویژگی، دقیقا شبیه به دستگاه قهوه ۰۲۲ می باشد با دو تفاوت در ظاهر آن.

  1. آسیاب قهوه ۰۱۸ فاقد صفحه نمایش دیجیتال می باشد.
  2. گرایندر ۰۱۸ مخزن قهوه دارد و اصطلاحا به آسیابهای قهوه پاکت دار شناخته می شوند. البته می توان مخزن را برداشت و پرتافیلتر را زیر خروجی قرار داد. اما طراحی این دستگاه به گونه ای است که دارای مخزن قهوه می باشد.

آسیاب قهوه گتر برخلاف گرایندر هایی که در بالا معرفی کردیم از نوع آسیاب های دستی است اما یک دستگاه دستی حرفه ای. این گرایندر دارای چرخ دنده تمام سرامیکِ مقاوم و باکیفیت می ‌باشد که با داشتن پیچ تنظیم میزان پودر شدن، دانه قهوه را در سایز های مختلف مورد نظر شما پودر می‌ کند.

ویژگی بسیار ایده ال دیگرِ این گرایندر دستی قهوه قابل حمل بودن آن است. گرایندر قهوه GATER برای آن دسته از افرادی بسیار مناسب که مدت زمان طولانی به سفر، گردش، طبیعت گردی، … می روند. و برای مصارف خانگی هم بسیار مناسب است. از قهوه ترک گرفته تا اسپرسو و انواع قهوه های دمی. سار ویژگی ها:

  • گنجایش مخزن: ۴۰gr
  • دارای پنجره در مخزن پایینی برای نشان دادن مقدار قهوه آسیا شده است.

نکته ای که باید درنظر داشت این است که برای اسپرسوساز های نیمه صنعتی مناسب نبوده و برای این اسپرسو ساز ها باید از آسیابهای برقی استفاده شود.

source: خرید آسیاب قهوه حرفه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی